jos tehdään "halvalla" nii lastua ja putkistoo jos vähä kalliimmalla nii remmiahdin tuo lisäpotkua ja jos on paljo rahaa ni m5 tekniikka ja siihen edellämainitut...
No jos luet noita remmiprojekteja, joita tällä foorumilla on/ollut käynnissä niin pääset kyllä hyvin alkuun. Samoja romuja niitä käytetään autossa kuin autossa.
Sanoisin, itsekin maallikkona, että noilla pohjatiedoilla (kun et tiedä mitä edes tarvitset) ei ehkä kannattaisi yrittää. Eikä herneitä.
No jos luet noita remmiprojekteja, joita tällä foorumilla on/ollut käynnissä niin pääset kyllä hyvin alkuun. Samoja romuja niitä käytetään autossa kuin autossa.
Sanoisin, itsekin maallikkona, että noilla pohjatiedoilla (kun et tiedä mitä edes tarvitset) ei ehkä kannattaisi yrittää. Eikä herneitä.
Onkohan luetun ymmärtämisessä jotain vikaa??!! Taisin mainita alussa ettei mitään "ei kannata" juttuja.. Mutta kuitenkin heti joku "maallikko" on hanaamassa vastaan, jotenka pidä mölysi mahassa, jos ei ole parempia ideoita.
Kysyn täältä neuvoja. Ja niitä osia autooni.
KOENIG super charger engine for 850 Ci / 750 i / (V 12)
upto 345 kW / 470 HP, 0 - 100 = 5,4 sec., top speed up to 300 km/h super charger power, high performance super charger, pistons, modified elektronic, intercooler, incl. installation and test bench runing € 25.000,–
Kit: € 18.000,–
ei näköjään ollut 750:seen mutta 740:sen sarjat 6000$ - 10 000$ , tohon voit sitten toki laskea toisen mokoman lisää asentamiseen+kilpiin saantiin ( jos siis saat sen onnistuun, kilpiin saannin siis)
Kilpiin saanti vaatii sitten erinäisiä testejä kuten varmasti tiesitkin, niiden hinnoista & mahdollisuudesta mennä läpi on täällä väännetty toisenkin kerran. Mut jos ite projektin teet osista etkä osta valmista pakettia ja lähetä autoa saksaan tehtäväksi niin kaippa sen kympillä voit saadakkin kilpiin osineen? Asiaa enemmän tuntevat valaiskoon...
Onkohan luetun ymmärtämisessä jotain vikaa??!! Taisin mainita alussa ettei mitään "ei kannata" juttuja.. Mutta kuitenkin heti joku "maallikko" on hanaamassa vastaan, jotenka pidä mölysi mahassa, jos ei ole parempia ideoita.
Kysyn täältä neuvoja. Ja niitä osia autooni.
-Mika-
No jos ei tiedä ahtamisesta "mitään" niin tuskin kannattaa alkaa remmittämään, tätä mailmani tarkoitti.. ainakin näin ymmärsin.
Anyways, juttelepa esim. Valtoselle (valtonen motorsport) tai muille vastaaville viripajoille, varmasti tekevät sinulle juurikin sellaisen moottorin kuin vain ikinä haluat. G-Power saksassa tarjoaa monia ratkaisuja.
Ja hinnat alkaen 10 000€, mutta nythän ei ollut pikkurahan puutetta?
Laita v10 m5 kone kahdella turbolla, taatusti liikkuu. Jos ei romikselta löydy niin uuden padan saa laakkosen tiskiltä. Siihen m5 vaihteisto tietenkin, olisi automaatti niin seiskan tyyli ei mene pilalle.
Omistan 750ia vm-95, ja tehoa pitäisi lisätä.:think
Kertokaapas HYVIÄ ideoita, eikä puheita mistään kannattavuudesta.
Mistä näitä sällejä aina sikiää jotka huutelevat rinta rottingilla tehojen lisäämistä jos jonkinlaisiin kulkuneuvoihin ja loppujen lopuksi noista tehon lisäyksistä vaan unelmoidaan ja jaaritellaan kaveriporukoissa...
Viimeisillä euroilla / kovalla lainalla on saatu alle jokin osamaksupeli ja heti pitää olla virittämässä ja kaiken kukkuraksi asutaan jossain ihmisvarastossa ja auto seisoo jossain kadunvarrella ei ole tiloja missä rakentaa ja ei edes tietotaitoa sen vertaa, että tietäisi edes mitä voi tehdä ja opiskelija budjetilla pitäisi tuunata ... voi voi..
Herätkää päiväuniltanne Ja ei muuta kuin vetämään herneitä nenään
muut tekee mitä osaa, mä teen mitä haluan!
Mistä näitä sällejä aina sikiää jotka huutelevat rinta rottingilla tehojen lisäämistä jos jonkinlaisiin kulkuneuvoihin ja loppujen lopuksi noista tehon lisäyksistä vaan unelmoidaan ja jaaritellaan kaveriporukoissa...
Viimeisillä euroilla / kovalla lainalla on saatu alle jokin osamaksupeli ja heti pitää olla virittämässä ja kaiken kukkuraksi asutaan jossain ihmisvarastossa ja auto seisoo jossain kadunvarrella ei ole tiloja missä rakentaa ja ei edes tietotaitoa sen vertaa, että tietäisi edes mitä voi tehdä ja opiskelija budjetilla pitäisi tuunata ... voi voi..
Herätkää päiväuniltanne Ja ei muuta kuin vetämään herneitä nenään
muut tekee mitä osaa, mä teen mitä haluan!
Onkohan luetun ymmärtämisessä jotain vikaa??!! Taisin mainita alussa ettei mitään "ei kannata" juttuja.. Mutta kuitenkin heti joku "maallikko" on hanaamassa vastaan, jotenka pidä mölysi mahassa, jos ei ole parempia ideoita.
Kysyn täältä neuvoja. Ja niitä osia autooni.
-Mika-
Luepas se minun eka lauseeni vielä kerran... Joko luit? Jos et, lue uudelleen.
Toisekseen, sanoin myös et ei herneitä... Joten kaivetaan sitä sierainta
Jonsku tuon minun pointin kyllä hokasi.
Joo toi m5 v10 perusmoottori ilman ruiskulaitteita sun muita apulaitteita ei maksa ku vähän reilu 15te sellasta vaan tilaan piirimyyjältä.
Chrysler 300c crd touring 2010
Daily driver
Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
Man cave on wheels
Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
Built not bought
V8, only juice&milk come in 2 litres
Comment