Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 ja peräkärry

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kuukankorpi
    Bimmer Fanatic
    • Feb 2004
    • 634

    E38 ja peräkärry

    Tuli tossa hankittua tuollainen 728i vm-96,steppilootalla.Ja varusteisiin kuuluu myös irroitettava vetokoukku.Siihen liittyvä kysymys onkin tietääkö kukaan minkälaisia painoja silla saa vetää?Tarkoitan lähinnä sitä että jostain on jäänyt mieleen että automaatilla ei sais kovia painoja kiskoa vai onko jollain tietoa mutun sijaan?
  • Jonsku
    Bimmer Enthusiast
    • Sep 2002
    • 4647
    • Tuusula

    #2
    Veikkaisin että ennen tomaatin kestoa rajaksi tulee irroitettavan koukun kesto. Siinä koukussa ollee tarra jossa on maksimipaino merkittynä.

    Ihan yhtälailla kärryä voi vetää, vaihteistosta riippumatta.
    ex. 3 x E34 M5 3.8 (Daytonaviolet, Avusblau, Diamantschwarz)
    ex. E30 V8 M-Tech 2 Cabrio "Kylpyamme"
    ex. Alpina D10 Touring #33/94
    ... and many more

    Comment

    • NokiLeka
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 2341
      • Eurajoki

      #3
      Kyllä noiden pitäisi se normaali paino kestää, eli jarruton taitaa olla 750kg ja jarrullinen riippuu auton painosta. Omassa on muistaakseni jossain päälle 2000kg:n se jarrullisen kärryn max.paino. Mutta tarkista tosiaan koukusta ja auton papereista ne painorajat. Jos kyseessä on tehdasasenteinen koukku niin merkkiliikkeestä pitäisi selvitä jos papereista ei löydy.
      "I do everything my Rice Crispies tell me to"

      Comment

      • kuukankorpi
        Bimmer Fanatic
        • Feb 2004
        • 634

        #4
        Kyllähän siitä koukusta tarra löytyy,mutta se koskee vain aisapainoa mikä ei saa olla yli 75kg.Mutta kiitos tiedosta,ei ole tarkoituskaan kiskoa mitään traileria tai asuntovaunua.Tuli vaan tosta mieleen kun kaveri asennutti chrysler neoniin koukun ja kun kävi hakemassa pois niin sanottiin että ei saa vetää automaatin takia yli 650kg kärryä.No kyllähän sitä silloin otti pattiin.Olis jäänyt koukku hankkimatta jos olis tiennyt etukäteen.

        Comment

        • sirkus
          Bimmer Enthusiast
          • Sep 2004
          • 2194
          • kaustinen

          #5
          Ei seiskassa kyl minusta oo mitään rajotteita lootan tai muuten puolesta, 2000kg oli jarrullisen suurin massa 750ia -98
          Chrysler 300c crd touring 2010
          Daily driver
          Chevrolet Silverado 2500HD Duramax -08
          Man cave on wheels
          Chevrolet Camaro -71 LS 6.0 twin turbo /4L80E
          Built not bought
          V8, only juice&milk come in 2 litres

          Kawasaki zzr1100 fighter


          Ex: E46 330xd -04, E60 545i -04, E39 528i -96, E60 530i -03, E38 740d -01, E39 530d -02, E38 750i -98, E30 325e -85 ja E32 730i -88

          Comment

          • Janza182
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2002
            • 4988
            • 013

            #6
            Itseasiassa itsellä kun oli E38 niin siinä oli automaatille isompi sallittu vetokyky

            Comment

            • Ändi
              Bimmer Enthusiast
              • Sep 2004
              • 1292
              • Pori

              #7
              gyl automaageil on hevoskärryjäkin vedelty
              sigpic
              E46 2d 330 -02
              EX.
              E36 2d 328 -97
              e92 335d -07
              330D touring M-sport II. -04 (260hp/600nm)
              Audi S4 -99 (324hp/497nm)
              Bmw 328 iA 2D -95 (218hp/275nm)
              Bmw 325 iA 2D -93
              Bmw 325 4d -92

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎