Kummastuttaa mistä etsis vikaa...
Lähes joka kerran kun kaasu pohjassa kiihdyttää niin kone nykäisee 1 kerran todella voimakkaasti, nenä tuulilasissa tyyliin.
Nykäisy tulee joskus hiukan yli 4000rpm ja joskus vasta 5000rpm jälkeen.
Yrittänyt jonkunlaista tilastoa tehdä ja ainoa mutu on aiheesta että mitä pienempi vaihde niin sen pienemmillä kierroksilla ilmenee. eli kun isommilla vaihteilla kierrokset nousee hitaammin niin antaa myös vedättää pidemmälle.
Aikanaan GT Imprezassa oli samanlainen oire kun ahdot nousivat tarpeeksi, boksi katkaisi polttoaineensyötön hetkellisesti kun paineet meni yli 1,2 bar vakio softalla.
Tästä vehkeestä vaan puuttuu fööni niin mikä kumma katkoo menoa??
Mistähän E38:sta löytyy bensapumppu, tankin sisältäkö? Jos vaikka aloitas välillä peräpäästä...
Lähes joka kerran kun kaasu pohjassa kiihdyttää niin kone nykäisee 1 kerran todella voimakkaasti, nenä tuulilasissa tyyliin.
Nykäisy tulee joskus hiukan yli 4000rpm ja joskus vasta 5000rpm jälkeen.
Yrittänyt jonkunlaista tilastoa tehdä ja ainoa mutu on aiheesta että mitä pienempi vaihde niin sen pienemmillä kierroksilla ilmenee. eli kun isommilla vaihteilla kierrokset nousee hitaammin niin antaa myös vedättää pidemmälle.
Aikanaan GT Imprezassa oli samanlainen oire kun ahdot nousivat tarpeeksi, boksi katkaisi polttoaineensyötön hetkellisesti kun paineet meni yli 1,2 bar vakio softalla.
Tästä vehkeestä vaan puuttuu fööni niin mikä kumma katkoo menoa??
Mistähän E38:sta löytyy bensapumppu, tankin sisältäkö? Jos vaikka aloitas välillä peräpäästä...
Comment