Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 ajotietokoneen kielen vaihtaminen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

Originally posted by vaviah View Post
    E36 isoon OBC:hen on kieli ainakin todella helppo vaihtaa. En muista minkä valikkonumeron alta löytyy, mutta eiköhän ne ohjeet löydy searchilla tältä foorumilta.

Minullapa on todella omituinen ongelma omassa autossani. Se on 320d -00 ajotietokoneella ja TV/Navilla. Kieli on helppo vaihtaa menu/settings kauttaa englanniksi, mutta autopa haluaa puhua saksaa ja vaihtaa itse kielen takaisin saksaan aina yön aikana!!! Minä vaihdan aamulla englannin, ja se pysyy päällä vaikka kuinka monta reissua ja myös työpäivän ajan parkkipaikalla kunhan nuo tapahtuvat saman päivän aikana. Seuraavana aamuna kun menen autoon, on kieli ystävällisesti muuttunut takaisin saksaan... Olen tehnyt tämän vaihdoksen joka aamu nyt pari viikkoa ja kohta annan periksi ja annan auton puhua synnyinkieltään...
    Ettei vaan akku vetelisi viimeisiään?
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• vaviah
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2003
      • 632
      • Turku

Voisiko liittyä mitenkään akkuun kun muut asetukset eivät muutu - ainoastaan kieli. Jos virta katkeaisi, häväisivät kai myös äänen säädöt ja esim. keskikulutus?
      X1 18d sDrive -18
      320i GT xDrive -13
      i3 BEV -13
      X1 18dA xDrive -16
      X5 3.0iA -00
      320d Touring -00
      528iA Touring -97
      325 CiA -93
      316i -94
      316 -88

Comment

Working...