Tuo sigun auto on ollut mulla 1,5 vuotta eikä sinä aikana ole tehty kuin kaksi öljyhuoltoa. Huoltoilmaisimeen ei ole tullut I tai II huoltoa. Onko tuo normaalia? Kilometrejä on tuona aikana tullut n. 30tkm.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E38 huoltovälit?
Collapse
X
-
Jos se nollattiin öljyn vaihdon yhteydessä niin olisi pitänyt näkyä täysi vihreä palkki. Jos nyt näkyy vain punaisia palkkeja ja lukee inspection I tai II niin tuo huolto olisi pitänyt tehdä jo silloin kun näkyi keltainen palkki. Eli huolto ajankohta on mennyt ns. yli.exät: 523iA -99, 523iA Touring -99, 523iA Touring -98, 728iA -97, 525iA -91, 320i -84
Comment
-
-
Totanoinn... Siis minulla on mennyt 3,5 vuotta näin: öljynvaihto -> I huolto -> öljynvaihto -> II huolto -> ja taas sama alusta. Eli joka toinen on suurempi, kuten aikasemmin minitsit. Näin minua myös opastettiin Tapiolan Essolla ja Espoon Laakkosella.
Sitä en tiedä tuleeko tauluun koskaan ilmoitusta I:stä tai II:sta kun huoltoon auto menee aina kun yksi vihreä palaa vielä taulussa. Samoilla öljyillä en myös koskaan ole kahta talvea ajanut...Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
-
Originally posted by SAMIoj View PostNo niin vähän pelkäsinkin. Eli mulla jostain syystä ei ole tullut inspection- ilmoitusta 1,5 vuoteen. Mikäs sen voi aiheuttaa?Maailma on erilainen nelikko kuskin silmin.
On todennäköistä, että epätodennäköinen toteutuu.
Comment
-
-
Originally posted by SAMIoj View PostNo niin vähän pelkäsinkin. Eli mulla jostain syystä ei ole tullut inspection- ilmoitusta 1,5 vuoteen. Mikäs sen voi aiheuttaa?Autotalli:
-07 Lexus GS300
-96 Mercedes-Benz SL320
-79 Wartburg 353W Tourist
-66 Cadillac Coupe De Ville
Ex: BMW E65/735i, E38/728iA, E36/328Ci
Comment
-
-
Mitäs se inspection II huolto sisältää?
Omalla autokaupassa vaihettiin 203500km kohalla peräoljyt, vaihelaatikon ölyjt, moottorin, ite ooon moottorinilmanoton ja raitisilman suodattimet vaihtanu ja nytte on sit 214000km mittarissä, ja inspection valo menny keltaiselle, unohtitiinko siel nollalla se tietokoneesta?
Comment
-
Comment