Olisi aikomus tässä kesän aikana alustaa päivittää, itse en noista säädettävistä alustoista pidä, joten jonkunlaista iskari/jousi yhdistelmää olen tässä miettinyt tai sitten suoraan pudottavaa satsia...olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä, että minkälainen yhdistelmä kannattaisi laittaa ja tietysti kokemuksia tietyistä alustasarjoista ja niiden kestävyydestä/laadusta. Toivomuksena olisi kuitenkin ettei tulisi mikään järkyttävä kivireki eli semmonen setti hakusessa että E38:n mukavuus säilyy ja ettei nyt aivan mahottomuuksia tietenkään maksais, mutta ei sentään mitää halpis sarjaa
E38:n alle iskari/jousi settiä, minkälaista?
Collapse
X
-
Pistä vaan säädettävää settiä alle niin ei tarvii pähkäillä paljonko mikäkin sarja "oikeasti" tiputtaa..Säädettävistä hyviä on ainakin Eibach,Kw,bilstein..Alustaan sijoitus kannattaa aina,vaikka ostohetkellä tuntuukin kalliilta.
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
-
On vaa ollu huonoja kokemuksia noista säädettävistä melkein kaikissa alla mainituissa autoissa :thinkOriginally posted by lowering View PostPistä vaan säädettävää settiä alle niin ei tarvii pähkäillä paljonko mikäkin sarja "oikeasti" tiputtaa..Säädettävistä hyviä on ainakin Eibach,Kw,bilstein..Alustaan sijoitus kannattaa aina,vaikka ostohetkellä tuntuukin kalliilta.
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Mikäs niissä on ollu ongelmana? Korkeussäätö tosin voi olla jumissa useamman talven jälkeen,vaikka ois rosteritolpat..Ideana onkin säätää auto ensimmäisellä kerralla kohdilleen niin myöhemmin tarvii ruuvailla.Isommat muutoksethan vaikuttaa myös pyöränkulmiin,joten ei niitä joka viikko huvita ruuvailla.Originally posted by Marko.K View PostOn vaa ollu huonoja kokemuksia noista säädettävistä melkein kaikissa alla mainituissa autoissa :think
Ex. E46 330d -05
Ex. e61 530da -05
Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
Member of Team EastAudio
Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net
Comment
-
Mun mielestä ollut aivan liian jäykkiä, type-r:ään sitten ostin mugenin suoraan pudottavan satsin niin se oli kyllä aivan loistava alusta, paras ikinä tähän asti, sitä ennen siinä oli TEIN Super Street ja se ku oli alla nii hyvä ettei hampaat lähteny...Chryslerissä oli KW:n alusta ja A6 Audissa joku D&W Deckersin alusta joka oli myös saamarin jäykkä/kova ajettava eli kai tässä nyt semmosta tiettyä mukavuuttakin haetaan, eli ei kovaa mutta jämäkkää
Originally posted by lowering View PostMikäs niissä on ollu ongelmana? Korkeussäätö tosin voi olla jumissa useamman talven jälkeen,vaikka ois rosteritolpat..Ideana onkin säätää auto ensimmäisellä kerralla kohdilleen niin myöhemmin tarvii ruuvailla.Isommat muutoksethan vaikuttaa myös pyöränkulmiin,joten ei niitä joka viikko huvita ruuvailla.
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
-
Jos Mugeni oli hyvä Hondassa, niin toimisko Hartge BMW:ssä? :thinkOriginally posted by Marko.K View PostMun mielestä ollut aivan liian jäykkiä, type-r:ään sitten ostin mugenin suoraan pudottavan satsin niin se oli kyllä aivan loistava alusta, paras ikinä tähän asti, sitä ennen siinä oli TEIN Super Street ja se ku oli alla nii hyvä ettei hampaat lähteny...Chryslerissä oli KW:n alusta ja A6 Audissa joku D&W Deckersin alusta joka oli myös saamarin jäykkä/kova ajettava eli kai tässä nyt semmosta tiettyä mukavuuttakin haetaan, eli ei kovaa mutta jämäkkää
Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino
Comment
-
TodennäköisestiOriginally posted by kake View PostJos Mugeni oli hyvä Hondassa, niin toimisko Hartge BMW:ssä? :think
tomippa sitä mulle jo ehdotteliki privaan
F11 535d -11 367hv/728nm
E39 M5 -99 Alpine White II
E65 730da -02
E60 530da -03
E39 530da -03 240hv/600nm
E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
E38 740iaL -95
E39 530d -99 245hv/528nm
Comment
Comment