Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38:n alle iskari/jousi settiä, minkälaista?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marko.K
    BTCF Member
    • Jul 2006
    • 1193
    • Helsinki

    E38:n alle iskari/jousi settiä, minkälaista?

    Olisi aikomus tässä kesän aikana alustaa päivittää, itse en noista säädettävistä alustoista pidä, joten jonkunlaista iskari/jousi yhdistelmää olen tässä miettinyt tai sitten suoraan pudottavaa satsia...olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä, että minkälainen yhdistelmä kannattaisi laittaa ja tietysti kokemuksia tietyistä alustasarjoista ja niiden kestävyydestä/laadusta. Toivomuksena olisi kuitenkin ettei tulisi mikään järkyttävä kivireki eli semmonen setti hakusessa että E38:n mukavuus säilyy ja ettei nyt aivan mahottomuuksia tietenkään maksais, mutta ei sentään mitää halpis sarjaa
    F11 535d -11 367hv/728nm
    E39 M5 -99 Alpine White II
    E65 730da -02
    E60 530da -03
    E39 530da -03 240hv/600nm
    E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
    E38 740iaL -95
    E39 530d -99 245hv/528nm
  • LasseE
    Bimmer Fanatic
    • May 2008
    • 416
    • Kontiolahti/Joensuu

    #2
    Pistä vaan säädettävää settiä alle niin ei tarvii pähkäillä paljonko mikäkin sarja "oikeasti" tiputtaa..Säädettävistä hyviä on ainakin Eibach,Kw,bilstein..Alustaan sijoitus kannattaa aina,vaikka ostohetkellä tuntuukin kalliilta.
    Ex. E46 330d -05
    Ex. e61 530da -05
    Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
    Member of Team EastAudio
    Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net

    Comment

    • Marko.K
      BTCF Member
      • Jul 2006
      • 1193
      • Helsinki

      #3
      Originally posted by lowering View Post
      Pistä vaan säädettävää settiä alle niin ei tarvii pähkäillä paljonko mikäkin sarja "oikeasti" tiputtaa..Säädettävistä hyviä on ainakin Eibach,Kw,bilstein..Alustaan sijoitus kannattaa aina,vaikka ostohetkellä tuntuukin kalliilta.
      On vaa ollu huonoja kokemuksia noista säädettävistä melkein kaikissa alla mainituissa autoissa :think
      F11 535d -11 367hv/728nm
      E39 M5 -99 Alpine White II
      E65 730da -02
      E60 530da -03
      E39 530da -03 240hv/600nm
      E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
      E38 740iaL -95
      E39 530d -99 245hv/528nm

      Comment

      • LasseE
        Bimmer Fanatic
        • May 2008
        • 416
        • Kontiolahti/Joensuu

        #4
        Originally posted by Marko.K View Post
        On vaa ollu huonoja kokemuksia noista säädettävistä melkein kaikissa alla mainituissa autoissa :think
        Mikäs niissä on ollu ongelmana? Korkeussäätö tosin voi olla jumissa useamman talven jälkeen,vaikka ois rosteritolpat..Ideana onkin säätää auto ensimmäisellä kerralla kohdilleen niin myöhemmin tarvii ruuvailla.Isommat muutoksethan vaikuttaa myös pyöränkulmiin,joten ei niitä joka viikko huvita ruuvailla.
        Ex. E46 330d -05
        Ex. e61 530da -05
        Ex. 316 e30, 320 e36, Volvo s60
        Member of Team EastAudio
        Itä-Suomen autohifistit: www.eastaudio.net

        Comment

        • Marko.K
          BTCF Member
          • Jul 2006
          • 1193
          • Helsinki

          #5
          Mun mielestä ollut aivan liian jäykkiä, type-r:ään sitten ostin mugenin suoraan pudottavan satsin niin se oli kyllä aivan loistava alusta, paras ikinä tähän asti, sitä ennen siinä oli TEIN Super Street ja se ku oli alla nii hyvä ettei hampaat lähteny...Chryslerissä oli KW:n alusta ja A6 Audissa joku D&W Deckersin alusta joka oli myös saamarin jäykkä/kova ajettava eli kai tässä nyt semmosta tiettyä mukavuuttakin haetaan, eli ei kovaa mutta jämäkkää

          Originally posted by lowering View Post
          Mikäs niissä on ollu ongelmana? Korkeussäätö tosin voi olla jumissa useamman talven jälkeen,vaikka ois rosteritolpat..Ideana onkin säätää auto ensimmäisellä kerralla kohdilleen niin myöhemmin tarvii ruuvailla.Isommat muutoksethan vaikuttaa myös pyöränkulmiin,joten ei niitä joka viikko huvita ruuvailla.
          F11 535d -11 367hv/728nm
          E39 M5 -99 Alpine White II
          E65 730da -02
          E60 530da -03
          E39 530da -03 240hv/600nm
          E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
          E38 740iaL -95
          E39 530d -99 245hv/528nm

          Comment

          • kake
            Bimmer Fanatic
            • Jul 2002
            • 590
            • Kerava

            #6
            Originally posted by Marko.K View Post
            Mun mielestä ollut aivan liian jäykkiä, type-r:ään sitten ostin mugenin suoraan pudottavan satsin niin se oli kyllä aivan loistava alusta, paras ikinä tähän asti, sitä ennen siinä oli TEIN Super Street ja se ku oli alla nii hyvä ettei hampaat lähteny...Chryslerissä oli KW:n alusta ja A6 Audissa joku D&W Deckersin alusta joka oli myös saamarin jäykkä/kova ajettava eli kai tässä nyt semmosta tiettyä mukavuuttakin haetaan, eli ei kovaa mutta jämäkkää
            Jos Mugeni oli hyvä Hondassa, niin toimisko Hartge BMW:ssä? :think
            Tallissa: Z4 35is Alpinweiss III ja Camino

            Comment

            • Marko.K
              BTCF Member
              • Jul 2006
              • 1193
              • Helsinki

              #7
              Originally posted by kake View Post
              Jos Mugeni oli hyvä Hondassa, niin toimisko Hartge BMW:ssä? :think
              Todennäköisesti tomippa sitä mulle jo ehdotteliki privaan
              F11 535d -11 367hv/728nm
              E39 M5 -99 Alpine White II
              E65 730da -02
              E60 530da -03
              E39 530da -03 240hv/600nm
              E39 530da M-sport -99 239hv/529nm
              E38 740iaL -95
              E39 530d -99 245hv/528nm

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎