Terve!
Tilasin sitten kuitenkin eBaystä etupään ison korjaussarjan kun sai niin halvalla... eli samaan hintaan kuin alatukivarret Suomessa (289€+10€). Yleinen selitys, joka voi tulla vielä kalliiksi...saas nähdä.
http://stores.ebay.de/Autoteile-Gode...QQftidZ2QQtZkm Tuli viikossa kotiovelle.
No, ala- ja ylätukivarret, kallistuksenvakaajat ja koko raidetanko laitettiin alle JyväsAutossa (235€) ja kas kummaa, ratti aivan vinossa oikealle (n. 75 ast!!!) Raidetangon päiden säätövara ei riitä kääntämään ratia tarpeeksi kun tangon pää pohjaa, kierteitä kyllä riittäisi.
Kävin alustavasti suuntaamassa OK-Autossa. Edessä v/OCaster 5.12/5.42, Camber -0.24/0.06 ja Auraus 0.06/0.06. Takana Camber -1.12/-1.18 ja Auraus 0.09/0.012. Mietittiin jopa ratin kääntämistä, mika ei taida olla oikea tapa. Joku muu on pielessä.
Foorumilla tuntuu olevan oikein hyvää tietämystä (mm. Hemi) alustan säätämisestä, joten kysyisinkin että, voiko pulttien kiristämisellä painojen kanssa olla niin iso vaikutus, että ratti meni noinkin vinoon? Minä kun en ole varma, että kiristys tehtiin oikein. :think
Toinen mahdollinen ongelman lähde löytyi www.e38.org:n http://www.bimmerboard.com/forums/posts/65885 ohjeesta: voiko e38:n raidetangon laittaa väärinpäin? Se kun näyttää symmetriseltä mutta ohjeessa korostettiin oikeinpäin laittamista.
Perjantaina koitetaan lyhentää raidetangon päätä, jos säätö sitten riittäisi. Mutta toivottavasti saisin vastauksia ennen sitä.
Tenhis
Tilasin sitten kuitenkin eBaystä etupään ison korjaussarjan kun sai niin halvalla... eli samaan hintaan kuin alatukivarret Suomessa (289€+10€). Yleinen selitys, joka voi tulla vielä kalliiksi...saas nähdä.
http://stores.ebay.de/Autoteile-Gode...QQftidZ2QQtZkm Tuli viikossa kotiovelle.
No, ala- ja ylätukivarret, kallistuksenvakaajat ja koko raidetanko laitettiin alle JyväsAutossa (235€) ja kas kummaa, ratti aivan vinossa oikealle (n. 75 ast!!!) Raidetangon päiden säätövara ei riitä kääntämään ratia tarpeeksi kun tangon pää pohjaa, kierteitä kyllä riittäisi.
Kävin alustavasti suuntaamassa OK-Autossa. Edessä v/OCaster 5.12/5.42, Camber -0.24/0.06 ja Auraus 0.06/0.06. Takana Camber -1.12/-1.18 ja Auraus 0.09/0.012. Mietittiin jopa ratin kääntämistä, mika ei taida olla oikea tapa. Joku muu on pielessä.
Foorumilla tuntuu olevan oikein hyvää tietämystä (mm. Hemi) alustan säätämisestä, joten kysyisinkin että, voiko pulttien kiristämisellä painojen kanssa olla niin iso vaikutus, että ratti meni noinkin vinoon? Minä kun en ole varma, että kiristys tehtiin oikein. :think
Toinen mahdollinen ongelman lähde löytyi www.e38.org:n http://www.bimmerboard.com/forums/posts/65885 ohjeesta: voiko e38:n raidetangon laittaa väärinpäin? Se kun näyttää symmetriseltä mutta ohjeessa korostettiin oikeinpäin laittamista.
Perjantaina koitetaan lyhentää raidetangon päätä, jos säätö sitten riittäisi. Mutta toivottavasti saisin vastauksia ennen sitä.
Tenhis
Comment