Auto on nyt mulla ollut viikon vanha ja viikaa pukkaa..
Eilen matka-ajossa vakkari päällä huomasin kun vähä jyrkempi mäki ni rupes vakkari tippumaan pois.
Luulin että ks. joku bemari hieno systeemi. Myöhemmin tajusin että kytkin levyhän siinä luistaa!
Kun kerran joutuu nyt kytkimen vaihtaa niin vois päivittää samalla parempiin osiin.
Vaihtoehdot ovat:
-VACmotorsportin systeemi http://store.nexternal.com/shared/St...t=products.asp
-teettää jäykän vauhtipyörän (pääsis samalla kaksoismassa vauhtiksesta eroon) siihen m5 kytkinlevy+ paineasetelma.
Onko kellään edellä mainituista vaihtoehdoista kokemuksia.
Onkohan s62b50 manuaalilaatikolla olla sama boori kuin m60b40 laatikolla?
Kytkinlevyn halkaisija on ainakin pienempi, m5:lla (240mm vs. 265mm)
Eilen matka-ajossa vakkari päällä huomasin kun vähä jyrkempi mäki ni rupes vakkari tippumaan pois.
Luulin että ks. joku bemari hieno systeemi. Myöhemmin tajusin että kytkin levyhän siinä luistaa!
Kun kerran joutuu nyt kytkimen vaihtaa niin vois päivittää samalla parempiin osiin.
Vaihtoehdot ovat:
-VACmotorsportin systeemi http://store.nexternal.com/shared/St...t=products.asp
-teettää jäykän vauhtipyörän (pääsis samalla kaksoismassa vauhtiksesta eroon) siihen m5 kytkinlevy+ paineasetelma.
Onko kellään edellä mainituista vaihtoehdoista kokemuksia.
Onkohan s62b50 manuaalilaatikolla olla sama boori kuin m60b40 laatikolla?
Kytkinlevyn halkaisija on ainakin pienempi, m5:lla (240mm vs. 265mm)
Comment