Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 mittaristohäikkää

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • moiltee
    Newbiemmer
    • Mar 2010
    • 7
    • espoo

e38 mittaristohäikkää

730i:ssä (aj.165tkm) kävi semmoinen juttu, että etujouset meni vaihtoon. vaihdon jälkeen ilmeni että abs:n merkkivalo alkoi palaa ja nopeus ja matkamittarit ei liiku eikä kulutusmittarit toimi kuin silloin tällöin.

ennen vaihtoa kaikki pelasi mutta sitä ennen auto seisoi pari kuukautta..
    mikä vois olla?

vein korjaamolle takaisin jossa jouset vaihdettiin ja siellä korjaaja irroitti eturenkaiden takaa olevat abs johdot ja sanoi että ne on ainakin kunnossa:think
  • Rahu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2002
    • 6464
    • Tuusula

Voi olla vaikka taka abs anturissa vika mutta kannattanee varmistaa vikakoodien luvulla.
    BMW Service
    P.o4oo925441
    [email protected]
    Onko autossasi läpät imusarjassa? ->tarkista tästä
    Ohjelmoinnit, päivitykset, Mittaristojen/MID:n pikselikorjaus, imusarjan läppien poisto, hehkujen vaihto, diagnoosit, yms.. Myös alkuperäiset varaosat

Comment

• moiltee
      Newbiemmer
      • Mar 2010
      • 7
      • espoo

Originally posted by Rahu View Post
      Voi olla vaikka taka abs anturissa vika mutta kannattanee varmistaa vikakoodien luvulla.
      täytyy tehdä niin, mutta minua enemmänkin kiinnostaa nuo mittarit kun heittelee omia aikojaan...nyt oon taas ajanu jonkun aikaa ja kaikki pelannu normaalisti..:think

Comment

• _nixu_
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 8972
        • Kellokoski

Originally posted by moiltee View Post
        täytyy tehdä niin, mutta minua enemmänkin kiinnostaa nuo mittarit kun heittelee omia aikojaan...nyt oon taas ajanu jonkun aikaa ja kaikki pelannu normaalisti..:think
        Tottakai ne heittelee jos on anturivikaa, auto saa nopeustiedon vasemman takapyörän abs anturilta. Vikakoodinluvulla kyllä selviää missä vika
        E39 530i M-Sport & G08 iX3 M-Sport

Auto Ruotsista - Privalla lisätietoja

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎