Normi railpaineen huijausboksi. Tarvikkeet tohon maksaa muutaman euron. Ei mitään tekemistä kunnon chiptuningin = ohjelmoinnin kanssa.
Toi rasittaa railpumppua ihan eri tavalla kuin kunnollinen ohjelmointi.
eli miten eri tavalla tulee tehonlisäys lastutuksella mitä konehuoneessa tapahtuu.:think
ja tuhoaako tuo purkki pumpun alta aikayksikön vai mitä tekee.
eikö kukaan tiedä mitä lastutus tekee erilailla kuin tämä railpaineen "huijaus"
Pikkasen hakua kun käytät niin selviää. Myös googgeli on kova sana tässäkin asiassa.
Ohjelmoinnissa pidennetään ruiskutusaikaa, jolla saadaan lisää soppaa koneeseen.
entä muuttaako lastutus ahtopainetta vai mitä.
eihän sitä tehoa voi saada monella eri tavalla
Ohjelmoimalla pystytään säätämään ohjelman pyytämä ahtopaine. Pelkkä paineen nosto monesti vain laskee tehoa vakio autossa, paineella ei periaatteessa ole mitään merkitystä läpi kulkeva ilmamäärä ratkaisee.
Täältä löytyy vastauksia moniin mieltä askarruttaviin asioihin.
hcaape , mailmanin ehdottama yhteydenotto nimimerkkiin EPDM on ihan hyvä vaihtari jos itsellä ei tuo dieselmoottorin toiminta ole ihan hallussa. Ei siinä sen kummempaa. Usso pois.
-Jarno
2015 VW Crafter 1984 BMW 316 2009 Kawasaki Ninja 250RRR petrolheadin hölmöilyjä juutubessa.
"Weight is the car designer's enemy. It works against you in every aspect of the design".
Comment