Announcement

Collapse
No announcement yet.

e38 750iA -94

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jpk75
    Bimmer Rookie
    • Jan 2010
    • 88
    • finland

    e38 750iA -94

    Ajattelin kysäistä ennenkuin teen omia peruuttamattomia säätöjä INPA:lla

    Voiko/kannattaako tai onko hyötyä nollata vaihelaatikko kyseisestä autosta?
    Autolla mittarissa 84tkm ja auto ollut vanhemmalla rouvalla kauppakassina saksan maalla...
    Laatiko toimii kyllä mielestäni kuin ajatus, mutta eikös tuokin loota opi kuskin tavoille!?
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

    #2
    Originally posted by jpk75 View Post
    Ajattelin kysäistä ennenkuin teen omia peruuttamattomia säätöjä INPA:lla

    Voiko/kannattaako tai onko hyötyä nollata vaihelaatikko kyseisestä autosta?
    Autolla mittarissa 84tkm ja auto ollut vanhemmalla rouvalla kauppakassina saksan maalla...
    Laatiko toimii kyllä mielestäni kuin ajatus, mutta eikös tuokin loota opi kuskin tavoille!?
    Kuule, jos sulla on inpa ja täytyy kysellä moisia, niin älä inpaile.
    Mutta yleensä laatikon arvot nollaamalla on hyötyäkin saatu.
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

    Comment

    • jpk75
      Bimmer Rookie
      • Jan 2010
      • 88
      • finland

      #3
      Originally posted by TFV View Post
      Kuule, jos sulla on inpa ja täytyy kysellä moisia, niin älä inpaile.
      Mutta yleensä laatikon arvot nollaamalla on hyötyäkin saatu.

      No sori jos ärsyynnyit tyhmistä kysymyksistäni! Eka INPA:n käyttö kerralla vaan meinas tulla isompi ongelma, onneks se selvis.... kattelin vaan vikakoodit ja auton ajotietokone piippas sen jlkeen "motornotprogram" kadotin kaasupolkimen ja kaasuläppien asennon... En todellakaan tiedä mitä tein väärin, sen takia olen varovainen INPA: suhteen... kiitos kuitenkin vinkistä!

      Comment

      • Morkai
        BTCF Member
        • Sep 2005
        • 3197
        • Saarijärvi

        #4
        Parhaiten oppii kun tekee vaan ja kokeilee kaikkea. Inpalla ei voi tehdä mitään peruuttamatonta niinkuin edellisestä episodista varmaan opit. Eli muutakuin kokeilemaan ja ongelmatilanteissa foorumilta löytyy aina apu!
        sigpic
        E23 728iA V8-projekti
        E38 730D -projekti
        E39 540iA -projekti
        I01 i3 -projekti

        Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

        Comment

        • Dunky
          Bimmer Enthusiast
          • Feb 2003
          • 4929
          • Kotka

          #5
          Vaihdelaatikon mukaumien nollaamiseen tarvitsee kyllä hyvän syyn...
          Vanha kulunut laatikko - mukaumat nollataan = ei ehkä hyvää
          Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita

          Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.

          Comment

          • Morkai
            BTCF Member
            • Sep 2005
            • 3197
            • Saarijärvi

            #6
            Originally posted by Dunky View Post
            Vaihdelaatikon mukaumien nollaamiseen tarvitsee kyllä hyvän syyn...
            Vanha kulunut laatikko - mukaumat nollataan = ei ehkä hyvää
            Jo sillä mukaumien nollaamisella saa jotain aikaiseksi, niin se paljastanee laatikon tilasta aika paljon.. eikai se mukautumien nollaus tän ikäsessä tee muutakuin öljynpaineen säätöä?
            sigpic
            E23 728iA V8-projekti
            E38 730D -projekti
            E39 540iA -projekti
            I01 i3 -projekti

            Vikakoodinlukua Saarijärvellä, myös vanhat ja vaikeat (1986-2006)

            Comment

            Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎