Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 730 pyyhkijät..

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • sgtpepper
    Newbiemmer
    • May 2011
    • 10
    • Järvenpää

E38 730 pyyhkijät..

Miten tuohon e38 bemariin vaihetaan tuulilasinpyyhkijät? Kun en saa nostettua koko pyyhkijöitä kun siinä on konepelti edessä. Vai pitääkö niitä edes nostaa? Kun minulla ei ole sitä bemarin ohjekirjaa niin en tiedä miten vaihdetaan pyyhkijät. :(
  • Scattman
    Bimmer Fanatic
    • May 2007
    • 466
    • 00500

Originally posted by sgtpepper View Post
    Miten tuohon e38 bemariin vaihetaan tuulilasinpyyhkijät? Kun en saa nostettua koko pyyhkijöitä kun siinä on konepelti edessä. Vai pitääkö niitä edes nostaa? Kun minulla ei ole sitä bemarin ohjekirjaa niin en tiedä miten vaihdetaan pyyhkijät. :(
    Ne on sellaisilla klipseillä, mitkä otetaan irti ja sen jälkeen vedät sulan irti "koukusta". Tosi simppeli juttu.

Aftermarket sulissa ei välttämättä ole edes ko. klipsiä vaan ne vain irroitetaan "koukusta".

Tuolta osa 7.
    On a long enough timeline. The survival rate for everyone drops to zero.

Comment

• Muurahainen
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

Originally posted by sgtpepper View Post
      Laita pyyhkijät päälle ja sammuta virrat sen jälkeen.

Pyyhkijät nousevat yläasentoon ja ne voi sen jälkeen vaihtaa paljon sujuvammin.

Comment

• sgtpepper
        Newbiemmer
        • May 2011
        • 10
        • Järvenpää

Ok! Kiitoksia avusta!

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰