Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 740 ohjaus simpukan vaihto?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jepulis
    Bimmer Rookie
    • Mar 2007
    • 28

    E38 740 ohjaus simpukan vaihto?

    Eli näytti jotkut olleen vaihtaneen e38:iin väljistyneen ohjaus-simpukan. Itsellä olisi sama homma nyt edessä. Eli nyt kyselisin neuvoja miten homma mennee sutjakkaimmin?

    Kolmella pultilla näytti olevan kiinni. Mutta pitääkö palkki ottaa irti ja kone laittaa riippumaan?

    Kiitokset
  • ana80
    Bimmer Rookie
    • May 2005
    • 150
    • Lohja

    #2
    Olikohan tässä mahdollista sen kiristys? Edellisen korimallin ohjausvaihteesta välyksiä pystyi kuromaan kiristämällä pois...

    Comment

    • peto2
      BTCF Member
      • Jan 2007
      • 8258
      • Järvikylä (Nakkila)

      #3
      Originally posted by Jepulis View Post
      Eli näytti jotkut olleen vaihtaneen e38:iin väljistyneen ohjaus-simpukan. Itsellä olisi sama homma nyt edessä. Eli nyt kyselisin neuvoja miten homma mennee sutjakkaimmin?

      Kolmella pultilla näytti olevan kiinni. Mutta pitääkö palkki ottaa irti ja kone laittaa riippumaan?

      Kiitokset
      F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
      ex:
      E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
      Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
      Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
      Nakkaa privaa jos tarvetta.

      Comment

      • Jepulis
        Bimmer Rookie
        • Mar 2007
        • 28

        #4
        Suur kiitos Peto2 ,homma selvisi noista dokumenteistä komeesti. Tosiaan kiristetty on jo pariin kertaan mutta ei häivy välykset ,ohjaus vaan jäykkenee keskikohdassa kiristämällä. Eli toi vanha on tiensä päässä kaiketi. No parempi kuntoinen on menossa nyt paikkaan.
        Mikähän muuten toi työkalu 32 2 140 eli se mikä laitetaan tuon etummaisen tukivarren sisemmän kumipuslan kiinnityspultin tilalle? Tai oikeammin miten tuon voisi kotikonstein korvata. Näin sanottiin työohjeessa...." Secure special tool 32 2 140 on control arm mount. Slide pitman arm downwards until tie rod abuts with measuring drift. Premitted deviation max +/- 1.2mm..."
        Eli jos oikein ymmärsin tällä halutaan varmistaa että tuo simpukaan tuleva kääntövarsi tulee juuri samaan kohtaan kiinnitettyä korkeus suunnassa siihen isoon boorilliseen simpukan akseliin kuin ennenkin. Eli jos vain jotenkin luotettavasti voi muusta kohtaa tuon kohdan vanhasta määrittää ja siirtää uuteen simpukkaan niin asia ok.
        Last edited by Jepulis; 09-11-2011, 10:25.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎