Tervehdys.
Autona e38 730ia -95 M60 moottorilla.
Elikkäs vika alkanut ilmetä kuukauden sisällä kun ilmat on viilentyneet.
Kun ajat moottorin lämpimäksi ja lähdet käymään kauppareissulla n. 15min ja tulet autolle yrittäen käynnistää, ei toivoakaan käynnistymisestä, mutta tämäkään ei tapahdu aina!
Auto sahaa mutta ei saa sitä kipinää että käynnistyisi, ja jos saa niin se kuulostaa tukehtuneelta, että sais liikaa bensaa.
Parin asiantuntijan mukaan niinkuin omastakin mielestä kone saa jostain syystä liikaa bensaa kun on sammuttanut sen lämpimänä?
Miten asiaa kannattaisi lähteä korjaamaan?
Vaihdettua
- polttoainemoottorin rele
- tulpat
- ilmamassamittari (tyhjäkäyntiongelma korjaantui tällä)
Ehdotettua on nokka-akselin asentotunnistin tai sitten suuttimissa jotain vikaa?
Onko kenelläkään kokemusta samankaltaisesta tai onko mahdollisesti korjattavissa nuilla edellä mainituilla toimenpiteillä?
Autona e38 730ia -95 M60 moottorilla.
Elikkäs vika alkanut ilmetä kuukauden sisällä kun ilmat on viilentyneet.
Kun ajat moottorin lämpimäksi ja lähdet käymään kauppareissulla n. 15min ja tulet autolle yrittäen käynnistää, ei toivoakaan käynnistymisestä, mutta tämäkään ei tapahdu aina!
Auto sahaa mutta ei saa sitä kipinää että käynnistyisi, ja jos saa niin se kuulostaa tukehtuneelta, että sais liikaa bensaa.
Parin asiantuntijan mukaan niinkuin omastakin mielestä kone saa jostain syystä liikaa bensaa kun on sammuttanut sen lämpimänä?
Miten asiaa kannattaisi lähteä korjaamaan?
Vaihdettua
- polttoainemoottorin rele
- tulpat
- ilmamassamittari (tyhjäkäyntiongelma korjaantui tällä)
Ehdotettua on nokka-akselin asentotunnistin tai sitten suuttimissa jotain vikaa?
Onko kenelläkään kokemusta samankaltaisesta tai onko mahdollisesti korjattavissa nuilla edellä mainituilla toimenpiteillä?
Comment