Tuossa irroitimme nokka-akselin asento anturin ja totesimme että, johtojen kumisuojan alla oleva pinta muovi oli murtunut pois . Joten voisiko tämä olla syy käyntihäiriöihin. Auton oireeksi on kyllä Diagnosoitu mahd. asento tunnistin vikoja..
m52.2.8 Anturi vikaa!
Collapse
X
-
Tags: None
-
Kyllä, mikäli ajossa on tapahtunut aiemmin "tehohävikkiä" eli sekunninhetken verran (vähän niinkuin tasakaasulla ajaisi ja samalla polkaisisi jarrua nopeasti) muutoin ei tee mitään. Pysähtyneenä esim. liikennevaoissa, kone sammunut itsestään , mutta ei välttämättä antanut vikailmoitusta (ajotietokone) sen jälkeen, jos nämä tapahtuneet, niin vika asentotunnistimessa, joko anturissa tai sähköliittimessä.Originally posted by smirnoff728 View Post..syy käyntihäiriöihin. Auton oireeksi on kyllä Diagnosoitu mahd. asento tunnistin vikoja..
PS. muistatte sitten vaihtaa samalla uuden o-renkaan (öljynkestävä) sekä sen pultin (n.1€-1,5€ kpl) vaikka molemmat olisivat ehjiä/hyviä + sama homma vanoksen solenoidiventtiilin o-renkaan (öljynkestävä ja n.10€ marmoritiskiltä) kanssa.
Edit: nokka-akselin asento anturin hinta n. 95€ (riippuen paikasta josta ostaa, älä kuitenkaan Motonetistä/tms. ovat sitä ns.2-laatua)Last edited by opTA; 04-04-2012, 18:39.
-
Motonetista on saanut tähän asti kun olen pinon ostanut niin VDO:n paketoimia antureita joten ne kyllä toimivat kun ovat orggislaatua.
Mutta toki jos jotain merkitöntä kiinaosaa tarjoavat niin ei kannata ottaa.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
Comment