Juuri vastaavanlaista ongelmaa ja ratkaisua en haulla löytänyt joten:
Valmistenumerolla löytyi laatikosta tällaiset tiedot:
Valmistenumerolla löytyi laatikosta tällaiset tiedot:
Rmfd automatic transmission EH A5S560Z.
Ongelmana on reipas nykäisy vaihdetta päälle kytkiessä. Tämä tapahtuu lähes joka kerta, ehkä yhden kerran kymmenestä kytkeytyy pehmeästi.
Nykäisy tuntuu joskus myös moottorijarrutuksessa pienemmälle vaihtaessa.
Bosch Car Centeristä neuvoivat käyttämään akun kengän irti jonkun aikaa. Se hieman auttoi, koska tyhjäkäynti laski tuhannesta jonnekin viidesadan tietämille. Epäilivät myös, että nykiminen voisi johtua moottorinohjauksesta puuttuvasta variaatiokoodauksesta (auto kävi siis testerissä siellä).
Merkkihuollossa taas sanoivat syyksi korkeat paineet ja että tuolle ei olisi mitään tehtävissä. Variaatiokoodauksella ei olisi mitään tekemistä tuon kanssa...
Kummankaan mielestä tuota laatikkoa ei voi resetoida tms..
Onkohan tuolle siis tehtävissä mitään (muuta kuin merkkihuollon ehdottama uusi loota..)?
Ongelmana on reipas nykäisy vaihdetta päälle kytkiessä. Tämä tapahtuu lähes joka kerta, ehkä yhden kerran kymmenestä kytkeytyy pehmeästi.
Nykäisy tuntuu joskus myös moottorijarrutuksessa pienemmälle vaihtaessa.
Bosch Car Centeristä neuvoivat käyttämään akun kengän irti jonkun aikaa. Se hieman auttoi, koska tyhjäkäynti laski tuhannesta jonnekin viidesadan tietämille. Epäilivät myös, että nykiminen voisi johtua moottorinohjauksesta puuttuvasta variaatiokoodauksesta (auto kävi siis testerissä siellä).
Merkkihuollossa taas sanoivat syyksi korkeat paineet ja että tuolle ei olisi mitään tehtävissä. Variaatiokoodauksella ei olisi mitään tekemistä tuon kanssa...
Kummankaan mielestä tuota laatikkoa ei voi resetoida tms..
Onkohan tuolle siis tehtävissä mitään (muuta kuin merkkihuollon ehdottama uusi loota..)?
Comment