Homma alkoi lauantaina kun vaihdoin 750 uuden syylarin ja ajovalojen polttimot,en koskenut mihinkään muualle.
Sunnuntai aamupäivällä lähti vähän nihkeästi käyntiin,ajoin ostamaan röökiä tullessani kaupasta auto ei lähtenyt käyntiin,startti pyöri mutta mitään ei tapahtunut.
Maanantaina mentiin kaverin kanssa katsomaan autoa ja huomattiin että moottorin lämpö anturin liitin oli irti,laitoimme sen kiinni ja annoimme autolle hieman virtaa,auto lähti hyvin käyntiin.
Ajoin pajalle ja annoin auton käydä noin tunnin.
yöllä lähtiessäni töihin toimi ihan moitteettomasti paitsi että pyyhkijät olivat kokonaan pois pelistä.
Tiistaina töistä päästyäni auto ei lähtenytkään käyntiin annoin virtaa työ autostani noin puolisen tuntia jonka jälkeen auto vasta käynnistyi.
Aattelin että heitän nyt pienen lenkin että lataisi edes vähän,auto toimi alkuun moitteettomasti,kunnes n.5km:n ajon jälkeen alkoi hyytyä.
Tuntui että alavääntö oli kokonaan hukassa eikä kiihtynyt juuri ollenkaan.
Auto tuntui erittäin nuhaiselta.Tuntui että ei vaihda kunnolla.ajoin tienvireen parkkiin ja kokeilin ilman vaihdetta auto kiersi hyvin noin 4000 ,mutta ei enempää kuulosti että kaikki pytyt pelissä.
Lähdin liikkeelle, vääntö kokonaan hukassa kulutusmittari näyttää kauheita lukemia mutta mitään ei tunnu tapahtuvan kirrokset nousevat hitaasti mutta ei vaihda isompaa silmään.
Pääsin viimenään kotiin,tarkkailin autoa pihalla jonkin aikaa ja menin sisälle nukkumaan.
Äsken kävin sitten yrittämässä josko se lähtisi edes käyntiin jotta saisin sen viety katsastukseen koska on viimonen päivä leimata.
Autossa ei ollenkaan virtaa ovikin aukeaa vain avaimella.No ei muuta kuin soittamaan tutulle että tuletko antamaan virtaa.Piuhat kiinni ja kokeilemaan.
sähköt tulevat autoon päälle ,mutta auto ei käyntiin lähde,mitataan akku ja todetaan että kyllä tolla virtamäärällä pitäisi auton käyntiin lähteä mutta kun ei lähde.
Kaapelit kun ottaa irti niin välittömästi kaikki virrat häviää koko autosta sulakkeet näyttävät ehjiltä niin kontissa kuin konehuoneen puolellakin,kaikki liittimet on tarkastettu että ovat kiinni.
Sunnuntai aamupäivällä lähti vähän nihkeästi käyntiin,ajoin ostamaan röökiä tullessani kaupasta auto ei lähtenyt käyntiin,startti pyöri mutta mitään ei tapahtunut.
Maanantaina mentiin kaverin kanssa katsomaan autoa ja huomattiin että moottorin lämpö anturin liitin oli irti,laitoimme sen kiinni ja annoimme autolle hieman virtaa,auto lähti hyvin käyntiin.
Ajoin pajalle ja annoin auton käydä noin tunnin.
yöllä lähtiessäni töihin toimi ihan moitteettomasti paitsi että pyyhkijät olivat kokonaan pois pelistä.
Tiistaina töistä päästyäni auto ei lähtenytkään käyntiin annoin virtaa työ autostani noin puolisen tuntia jonka jälkeen auto vasta käynnistyi.
Aattelin että heitän nyt pienen lenkin että lataisi edes vähän,auto toimi alkuun moitteettomasti,kunnes n.5km:n ajon jälkeen alkoi hyytyä.
Tuntui että alavääntö oli kokonaan hukassa eikä kiihtynyt juuri ollenkaan.
Auto tuntui erittäin nuhaiselta.Tuntui että ei vaihda kunnolla.ajoin tienvireen parkkiin ja kokeilin ilman vaihdetta auto kiersi hyvin noin 4000 ,mutta ei enempää kuulosti että kaikki pytyt pelissä.
Lähdin liikkeelle, vääntö kokonaan hukassa kulutusmittari näyttää kauheita lukemia mutta mitään ei tunnu tapahtuvan kirrokset nousevat hitaasti mutta ei vaihda isompaa silmään.
Pääsin viimenään kotiin,tarkkailin autoa pihalla jonkin aikaa ja menin sisälle nukkumaan.
Äsken kävin sitten yrittämässä josko se lähtisi edes käyntiin jotta saisin sen viety katsastukseen koska on viimonen päivä leimata.
Autossa ei ollenkaan virtaa ovikin aukeaa vain avaimella.No ei muuta kuin soittamaan tutulle että tuletko antamaan virtaa.Piuhat kiinni ja kokeilemaan.
sähköt tulevat autoon päälle ,mutta auto ei käyntiin lähde,mitataan akku ja todetaan että kyllä tolla virtamäärällä pitäisi auton käyntiin lähteä mutta kun ei lähde.
Kaapelit kun ottaa irti niin välittömästi kaikki virrat häviää koko autosta sulakkeet näyttävät ehjiltä niin kontissa kuin konehuoneen puolellakin,kaikki liittimet on tarkastettu että ovat kiinni.
Comment