Announcement

Collapse
No announcement yet.

E38 ja computerin kielen vaihto + secret displays

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • bta
    Newbiemmer
    • Dec 2004
    • 10
    • Vantaa/Tikkurila

    E38 ja computerin kielen vaihto + secret displays

    Terps,

    Mites tuollainen kielenvaihto. Onko kukaan haxoroinut? Löysin netistä kyllä ohjeet kuinka saadaan lukitus pois ja kuinka päästään maa asetukseen. Mutta mitään niitä asetuksia ei pääse vaihtamaan?



    Tarkoitan tuota.. eli onko jollakin kokemusta ja että onko noi kyseiset secretdisplays vaan tarkistettavissa hetkellisesti kun auto ei ole käynnissä eli ei saa siirrettyä ihan käyttöön asti diedokoneelle?
    -- Overtherules, we brake for nobody!
  • rjkl
    Bimmer Rookie
    • Dec 2004
    • 104

    #2
    Originally posted by bta
    Terps,

    Mites tuollainen kielenvaihto. Onko kukaan haxoroinut? Löysin netistä kyllä ohjeet kuinka saadaan lukitus pois ja kuinka päästään maa asetukseen. Mutta mitään niitä asetuksia ei pääse vaihtamaan?



    Tarkoitan tuota.. eli onko jollakin kokemusta ja että onko noi kyseiset secretdisplays vaan tarkistettavissa hetkellisesti kun auto ei ole käynnissä eli ei saa siirrettyä ihan käyttöön asti diedokoneelle?
    Samat suunnitelmat on täällä ja kovin alkuvaiheessa on tutkiskelu.

    Comment

    • Janza182
      Bimmer Enthusiast
      • Aug 2002
      • 4987
      • 013

      #3
      tuosta kielenvaihdosta aikanaan oli enempikin juttuu... Itse koitin ja lukitukset sun muut sain pois mut silti ei antanut vaihtaa eli saksana on edelleen...

      Comment

      • S.P.R
        Bimmer Enthusiast
        • Jan 2003
        • 1009
        • Oulu area

        #4
        gieli

        Eikös se ollut niin, että e38 ja e39 saa kielen vaihdettua huollossa töpselin kautta.

        Comment

        • KFZ-Koenig
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2003
          • 2900

          #5
          Se kielenvaihto menee silleen, että mittaristoon voi tallettaa kaksi eri kieltä, joista voi sitten ite valita salavalikon kautta. Jos autoon ei ole aktivoitu esim. englantia, pitää se käydä bemariliikkeessä aktivoituttamassa. Tän jälkeen sen voi vasta muuttaa. Omaan autoon se tehtiin bemarilla 20 eurolla ja samalla pyysin, että vilkkukuittaus laitettaisiin kans toimimaan. Eli siis varashälytin aktivoitiin, vaikkei sitä autossa olekaan.

          Sitä salavalikkoa voi käyttää ajossakin ja siitä voi sitten katella vaikka digitaalisen nopeuden ja säätää sitten tempon niin, ettei tuu päiväsakkoja tms.

          Testit ja asetukset voidaan tehdä missä tahansa virta-avaimen asennossa, eli myös ajaessa! Tällöin tulee painaa mittariston oikeaa nappulaa, kunnes "Check Control OK" ilmestyy näyttöön. Paina oikeaa nappulaa niin kauan, kunnes testi numero 1 ilmestyy. Uudelleen painaminen muuttaa testin numeroa aina yhdellä ylöspäin. Nyt voi sitten vasemmalla nappulalla lukea halutun arvon tai kutsua haluttua funktiota.

          Joissain testeissä useamman toiminnon välillä siirryttäessä pitää vasentaa nappulaa painaa uudestaan esim. "todellinen nopeus" "näytetty nopeus" -> testi numero 08.
          Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎