Tervehdys.
Aiheesta on varmasti ollut keskustelua ennenkin mutta ajattelinpa kuitenki
perustaa uuden threadin aiheesta
Elikäs:
Tässä on oltu kaupoissa (puhelimessa) jo jonkin aikaa tollasesta 750:sestä.
Olin jo lähdössä katselemaan autoa kun minulle ilmoitettiin että autosta
katosi pakki. Omistaja vei auton korjaamolle jossa pirssiin vaihdettiin öljyt ja filtteri -->tästä ei kuitenkaan ollut apua, eli laatikossa on nyt sitten varmaan jotain mekaanista vikaa aivan oikeasti.
Mitä tuolta yleensä porsii? Pakkirumpu vai jotain muuta kivaa?
Kannataako rempata laatikkoa, ja kuka tollasia prokkiksia hoitaa ammattitaidolla? (miel Oulun lähellä vielä).
Vai onko viisaampaa ostaa purkuvehkeestä loota?
En oo ikään tutkinut tommosta v-12 keksintöä..... onko kuin infernaalinen irroittaa ja laittaa loota takas tuommoiseen vrt. joku muu vaikka neloskoneinen takaveto automaagi?
Mistä kaikista tähän sopisi laatikko?
Auto on 2000/11 tehty
ja näyttäs varustelistassa koodin S202 steptronic.
Vaihteet kuulemma eteenpäin toimivat aivan normaalisti..arvaisiko tuolla ajaa kotiin sen 400km jos kaupat jollain ihmeellä sittenkin syntyisivät ?
Kaikki info tervetullutta jotta saan vähän päätökseen suuntia selväksi itselleni!
Kiitos ja Anteeksi
Aiheesta on varmasti ollut keskustelua ennenkin mutta ajattelinpa kuitenki
perustaa uuden threadin aiheesta
Elikäs:
Tässä on oltu kaupoissa (puhelimessa) jo jonkin aikaa tollasesta 750:sestä.
Olin jo lähdössä katselemaan autoa kun minulle ilmoitettiin että autosta
katosi pakki. Omistaja vei auton korjaamolle jossa pirssiin vaihdettiin öljyt ja filtteri -->tästä ei kuitenkaan ollut apua, eli laatikossa on nyt sitten varmaan jotain mekaanista vikaa aivan oikeasti.
Mitä tuolta yleensä porsii? Pakkirumpu vai jotain muuta kivaa?
Kannataako rempata laatikkoa, ja kuka tollasia prokkiksia hoitaa ammattitaidolla? (miel Oulun lähellä vielä).
Vai onko viisaampaa ostaa purkuvehkeestä loota?
En oo ikään tutkinut tommosta v-12 keksintöä..... onko kuin infernaalinen irroittaa ja laittaa loota takas tuommoiseen vrt. joku muu vaikka neloskoneinen takaveto automaagi?
Mistä kaikista tähän sopisi laatikko?
Auto on 2000/11 tehty
ja näyttäs varustelistassa koodin S202 steptronic.
Vaihteet kuulemma eteenpäin toimivat aivan normaalisti..arvaisiko tuolla ajaa kotiin sen 400km jos kaupat jollain ihmeellä sittenkin syntyisivät ?
Kaikki info tervetullutta jotta saan vähän päätökseen suuntia selväksi itselleni!
Kiitos ja Anteeksi
Comment