Pitäisi pyöränlaakerit vaihtaa taakse ja tarvitsisin kiristysmomentit tässä kuvassa oleville osille 3 ja 4. Saisiko joku jostain tsekattua nämä?
---> Itse laakeri ja navan rakennehan on sama kuin mm. E61 korissa ym, eli laakeri ei ole tukivarteen prässätty vaan pulteilla kiinni ja lähtee pyörännavan kanssa irti, pyörännapa "prässätään" uuteen laakeriin irrallaan ja kootaan päinvastaisessa järjestyksessä, tai näin ainakin olen asian googlella sisäistänyt. Se jää nähtäväksi tarvitseeko seiskassa vetaria irrottaa, tämä ei netin syövereistä selvinnyt, mutta se nyt ei paha rasti ole jos tarvitsee.
Uudet Meylen laakerit saksasta alle 150e pari sis. siis molemmat puolet uusine pultteineen ja tarvikkeineen, eli jos jollakin muullakin alkaa "jollottaa" ajossa kabiiniin niin tämänkään "vian" kanssa ei konkurssi tule. Itsellä kuuluu 60kmh ylöspäin vaimea jollotus apparin puolelta takaa...
---> Itse laakeri ja navan rakennehan on sama kuin mm. E61 korissa ym, eli laakeri ei ole tukivarteen prässätty vaan pulteilla kiinni ja lähtee pyörännavan kanssa irti, pyörännapa "prässätään" uuteen laakeriin irrallaan ja kootaan päinvastaisessa järjestyksessä, tai näin ainakin olen asian googlella sisäistänyt. Se jää nähtäväksi tarvitseeko seiskassa vetaria irrottaa, tämä ei netin syövereistä selvinnyt, mutta se nyt ei paha rasti ole jos tarvitsee.
Uudet Meylen laakerit saksasta alle 150e pari sis. siis molemmat puolet uusine pultteineen ja tarvikkeineen, eli jos jollakin muullakin alkaa "jollottaa" ajossa kabiiniin niin tämänkään "vian" kanssa ei konkurssi tule. Itsellä kuuluu 60kmh ylöspäin vaimea jollotus apparin puolelta takaa...
Comment