Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ilmastointi ei pysy Autolla?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • AlliumPorrum
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2005
    • 316
    • Suomi

    Ilmastointi ei pysy Autolla?

    Mistähän johtuu kun käynnistän auton, niin ilmastointi enää olekaan Auto- asennossa kuten ennen. Ja jos sitten painan Auton moodin päälle, niin yleensä ehkä varttitunnin päästä se onkin taas lähtenyt pois päältä eli valo on sammunut. Ja joskus näin käy useammankin kerran peräkkäin, eli tuo Auto- asento tahtoo aina vaan itsestään tippua pois päältä??
  • *PexU*
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 1991
    • Vantaa

    #2
    Mulla oli sama probleema alkukesästä, koitappa vähän liikuttaa puhallusnopeuden säädintä ja painaa sitten auto asento uudelleen päälle, luulen että pysyy päällä
    AjamisenIloa jo vuodesta ysikuus!

    E61 530xd M-Sport Touring -07
    Nissan Maxima QX 3.0 V6 -04 (kauppakassi)
    Duunissa: F11 520d x-drive -17

    Comment

    • Elevator67
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2009
      • 1338
      • Jyväskylä

      #3
      Originally posted by AlliumPorrum View Post
      Mistähän johtuu kun käynnistän auton, niin ilmastointi enää olekaan Auto- asennossa kuten ennen. Ja jos sitten painan Auton moodin päälle, niin yleensä ehkä varttitunnin päästä se onkin taas lähtenyt pois päältä eli valo on sammunut. Ja joskus näin käy useammankin kerran peräkkäin, eli tuo Auto- asento tahtoo aina vaan itsestään tippua pois päältä??
      itsellä vähän vastaavaa ongelmaa oli mutta autonnapin valo kyllä jäi palamaan muttei säätänyt automaattisesti, käytin paneelia ja liitintä irti niin johan alkoi pysymään auto päällä. Eli todennäköisesti pelkkä kosketus häiriö. Tietysti tapauskohtaisia asioita.
      sigpicvanteiden kiilloitusta, maalien poistoa yms. Privalla tavoittaa

      Comment

      • mr81
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2010
        • 300
        • PK-seutu

        #4
        Eli niin kuin aikaisemmin täällä sanottu et pyörittele säätimiä ja laita uudestaan autolle.
        Automaatti lähtee myös pois päältä kun painaa AUTO napin alapuolelta olevasta kulmasta riippuen kumpi puoli tippuu pois automaatilta, jos lähtee pois päältä niin sit lisää pyörittelyä Hienoja ominaisuuksia.
        E65 730d '08 Monaco blue
        Ex: E60 523iA '08

        Comment

        • AlliumPorrum
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2005
          • 316
          • Suomi

          #5
          Originally posted by *PexU* View Post
          Mulla oli sama probleema alkukesästä, koitappa vähän liikuttaa puhallusnopeuden säädintä ja painaa sitten auto asento uudelleen päälle, luulen että pysyy päällä
          Käsittämätöntä mutta tämä tosiaan toimi, nyt taas pysyy AUTOlla!? Kiitos!

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎