Morienttes.
Vikakoodina moottorinohjauksessa oli tuosta öljyn lämpö/pinta-anturista, että ois rikki.
Vikahan on omasta mielestä kosmeettinen, kun öljyt vaihdan kuitenkin 15tkm välein, niin ei se anturi nyt siellä ihan tarpeellinen ole - ei ajeta moottoriöljyjä sinne LL-ääripäähän.
Mutta asiaan, vaihdoin anturin, silti varoitusvalo mittaristossa.
Tarkistin sulakkeet konehuoneesta ekun vierestä, ehjät oli.
Onkos joku muu törmännyt tälläiseen hässäkkään ? Johdot näytti ehjältä liittimen lähistöllä ja muuallakin minne näin.
Eihän tässä siis muutakun mittaamaan jossain vaiheessa moottorinohjaukselle noita nastoja, mutta laiskana ajattelin että jos jollain olisi heittää pro-tip että mistä kannattaa ihan ensiksi katsoa.
Vikakoodina moottorinohjauksessa oli tuosta öljyn lämpö/pinta-anturista, että ois rikki.
Vikahan on omasta mielestä kosmeettinen, kun öljyt vaihdan kuitenkin 15tkm välein, niin ei se anturi nyt siellä ihan tarpeellinen ole - ei ajeta moottoriöljyjä sinne LL-ääripäähän.
Mutta asiaan, vaihdoin anturin, silti varoitusvalo mittaristossa.
Tarkistin sulakkeet konehuoneesta ekun vierestä, ehjät oli.
Onkos joku muu törmännyt tälläiseen hässäkkään ? Johdot näytti ehjältä liittimen lähistöllä ja muuallakin minne näin.
Eihän tässä siis muutakun mittaamaan jossain vaiheessa moottorinohjaukselle noita nastoja, mutta laiskana ajattelin että jos jollain olisi heittää pro-tip että mistä kannattaa ihan ensiksi katsoa.