Announcement

Collapse
No announcement yet.

730d E65 M57N pakosarjan vaihto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • A_C_E
    Newbiemmer
    • Aug 2006
    • 26
    • Ilmajoki

    730d E65 M57N pakosarjan vaihto

    Onko kukaan täällä tehnyt e65 koriseen 3.0dM57N pakosarjan vaihtoa, olis kiva tietää millanen homma kyseessä, alakautta joka tapauksessa kai tehtävä, mitä tarvii irroitella ja tarviiko erikoisavaimia esim e-torxeja. Kiitos etukäteen mahdollisista vastauksista
    F30 330E m-sport
    ex:
    Audi b8 avant 3.0tdiq ”S4look” -10
    e39 540i m-sport -96
    e65 730d -03
    e39 530da m-sport -03
    e39 530dat -02,
    e34 540i -94 Sedan
    e34 525tds -93 Touring
    e36 325i -93 Coupe,
    e36 325i -91 sedan
  • Kissvesala
    Moderator
    • Jun 2010
    • 3110
    • Liminka

    #2
    Originally posted by A_C_E View Post
    Onko kukaan täällä tehnyt e65 koriseen 3.0dM57N pakosarjan vaihtoa, olis kiva tietää millanen homma kyseessä, alakautta joka tapauksessa kai tehtävä, mitä tarvii irroitella ja tarviiko erikoisavaimia esim e-torxeja. Kiitos etukäteen mahdollisista vastauksista

    Yläkautta ja noin 3h varaat aikaa. ohjeet kun kaivat esim 530d e60:iin täältä foorumilta niin eroa ei juuri ole.
    12mm monikanttihylsy ahtimen irrotukseen ja mielellään 3/8" räikkään passaava. muuta erikoista ei tartte.
    Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
    Kissvesala.fi
    Priva tai o443424479

    Comment

    • A_C_E
      Newbiemmer
      • Aug 2006
      • 26
      • Ilmajoki

      #3
      Originally posted by Kissvesala View Post
      Yläkautta ja noin 3h varaat aikaa. ohjeet kun kaivat esim 530d e60:iin täältä foorumilta niin eroa ei juuri ole.
      12mm monikanttihylsy ahtimen irrotukseen ja mielellään 3/8" räikkään passaava. muuta erikoista ei tartte.


      Kiitti vinkeistä, ite olisin ruvennut alakautta yrittään sitä kun näyttää niin ahtaalta konetila mutta mukavempihan se yläkautta on työskennellä jos vaan mahtuu tulla pois sitä kautta.
      F30 330E m-sport
      ex:
      Audi b8 avant 3.0tdiq ”S4look” -10
      e39 540i m-sport -96
      e65 730d -03
      e39 530da m-sport -03
      e39 530dat -02,
      e34 540i -94 Sedan
      e34 525tds -93 Touring
      e36 325i -93 Coupe,
      e36 325i -91 sedan

      Comment

      • Cunttory
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2004
        • 1772
        • Kuopio

        #4
        Venttiilikoppaa ei kannata irrottaa jos jossakin ohjeissa sitä tarjotaan, peili ja taskulamppu apuna pakosarjan mutterit kyllä löytyy helposti. Jos tilat on lähimainkaan e60:n veroiset, niin sehän tulee helposti pois sieltä.
        Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!

        Comment

        • Gonzalez
          BTCF Member
          • Jun 2003
          • 2632
          • Seinäjoki

          #5
          Vuosi sitten vaihdoin omaani valurautaisen yläkautta, onnistuu hyvin. Olen vaihtanut myös E61-koriseen pakosarjan, mielikuvieni mukaan seiskassa on paremmin tilaa kuin 5-satasessa.

          Jos saat jostain paineilmaräikän pakosarjan muttereita varten, niin hanki jostain sellainen. Jos se työkalu johonkin paikkaan on suunniteltu, niin juuri tähän
          530d GT F07 2010
          325i E30 Cabriolet 1987

          Ex.316i E30 coupe 1987, 325i E36 sedan 1991, 325iA E36 coupe 1993, 328i E36 coupe 1995, 330dA E46 Touring M-sport 2002, 330d E46 Touring M-sport 2004, 530d E61 Touring 2004, 730dA E38 sedan 1999, 740dA E38 sedan 2000, 530dA E61 Touring M-sport 2004, 730dA E65 2004, 328i E36 coupe M-sport 1996, X5 E70 2007

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎