Announcement

Collapse
No announcement yet.

Inpa, carsoft vai creader pro? e65 730d

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jussi_K
    Newbiemmer
    • Jun 2015
    • 1
    • Luumäki

Inpa, carsoft vai creader pro? e65 730d

Jonkinlainen vikakoodin lukulaite pitää hommata. Onko se inpa miten vaikea ohjelma ja minkälainen projekti se on saada toimintaan. Nämä muut vissiin toimivat suoraan, kun vaan kytkee autoon. Hinta hajonta on kyllä suuri.
    PS. Jos jollakin on myytävänä toimiva inpa valmiiksi asennettuna läppärille olen kiinnostunut koko paketista.
  • HTK12
    BTCF Member
    • Jul 2011
    • 10941
    • Joensuu

INPA/ISTA on kyllä melkolailla se paras mitä on. Multa löytyy valmistapaketti, missä on INPA, ISTA, NCS Expert jne jne. asennettuna ja mukana kaapelit. Linkki löytyy tuosta alta.
    e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
    Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
    Retrofit ym. koodaukset (BMW)
    Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
    INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
    Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

• 325E
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1227
      • LAHTI

Mikä taas on ISTA+

Mikä taas on ISTA+ JA Olen nähnyt sellaisen oli joku mötikkä auton ja kannettavan välissä n. 15cmx10cmx4cm.

Originally posted by HTK12 View Post
      INPA/ISTA on kyllä melkolailla se paras mitä on. Multa löytyy valmistapaketti, missä on INPA, ISTA, NCS Expert jne jne. asennettuna ja mukana kaapelit. Linkki löytyy tuosta alta.

Comment

• Muurahainen
        BTCF Member
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

Originally posted by 325E View Post
        Mikä taas on ISTA+ JA Olen nähnyt sellaisen oli joku mötikkä auton ja kannettavan välissä n. 15cmx10cmx4cm.
        Oliskohan se mötikkäsi icom?

Comment

• HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

Originally posted by 325E View Post
          ISTA/ISTA+/Rheingold on sama ohjelma eri nimi. Nimi on vaihdellut matkan varrella ja noita eri nimiä käytetään ristiin. Kuten Muurahainen tuossa edellä arveli, niin ICOM se on, jos sitä on käytetty ISTA+:n kanssa.
          e39 540iA E85

Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎