Pari päivää sitten löi 2 kertaa vaihteiston vikatilaan.
1_Vakkari päällä nopeus noin 105 km/h, ylämäessä automaatti vaihtoi pienemmälle, nykäys ja vikatila päälle, auto tiensivuun, sammutus, avain pois ja hetken odotus, vikatila poistui.
2_Turun keskustassa ylämäessä nykäisi pari kertaa (enemmän kuin ensimmäisellä kerralla) ja sammui ajosta, starttaa mutta ei käynnisty, avain pois 1min ja käynnistyi (tätä teki muutaman kerran jonka jälkeen toimi normaalisti).
Tällaiset koodit, en tiedä liittyvätkö kaikki tähän. Kaikki muut ”history” paitsi CIM hall sensor ”current”.
TCM, 51A7 no message (engine speed), receiver EGR, transmitter DME-DDE
ABS, 5EC6 no message, receiver DSC, transmitter EGS
5D36, CIM, hall sensor, inclination
PM (power modul) A158, PM: battery disconnection (closed circuit current)
Sama vika tänään, sammui ajosta. Nyt kesti aika kauan ennekuin suostui lähtemään käyntiin.
Onkohan joku anturi tulossa tiensä päähän?
1_Vakkari päällä nopeus noin 105 km/h, ylämäessä automaatti vaihtoi pienemmälle, nykäys ja vikatila päälle, auto tiensivuun, sammutus, avain pois ja hetken odotus, vikatila poistui.
2_Turun keskustassa ylämäessä nykäisi pari kertaa (enemmän kuin ensimmäisellä kerralla) ja sammui ajosta, starttaa mutta ei käynnisty, avain pois 1min ja käynnistyi (tätä teki muutaman kerran jonka jälkeen toimi normaalisti).
Tällaiset koodit, en tiedä liittyvätkö kaikki tähän. Kaikki muut ”history” paitsi CIM hall sensor ”current”.
TCM, 51A7 no message (engine speed), receiver EGR, transmitter DME-DDE
ABS, 5EC6 no message, receiver DSC, transmitter EGS
5D36, CIM, hall sensor, inclination
PM (power modul) A158, PM: battery disconnection (closed circuit current)
Sama vika tänään, sammui ajosta. Nyt kesti aika kauan ennekuin suostui lähtemään käyntiin.
Onkohan joku anturi tulossa tiensä päähän?
Comment