Announcement

Collapse
No announcement yet.

Aikaiset E65 koppaset

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • E46Diesel
    Bimmer Rookie
    • Apr 2003
    • 43
    • Turku

    Aikaiset E65 koppaset

    On tässä ruvennut kovastikin kiinnostamaan -02 tai -03 vuoden 730d mutta olisi mukava tietää mikäli kyseisissä malleissa on jotain kompastuskiviä tai jotain hässäkkää mikä pitäisi olla kunnossa/kunnostettu.Käytettynä ihan kohtuullisen kallis, joten toivoisi ettei ihan saman tien joutuisi pajalle naurun kohteeksi. Osat olivat ainakin mun -00 mallisessa 730:ssa kalliit joten ei varmastikaan mennä tämän auton kohdalla parempaan suuntaan. Kaikkea kerrottavaa ja kokemukset E65:sta kiinnostaa.
    BMW Individual
  • Sami
    BTCF Member
    • Oct 2002
    • 1332
    • Kajaani

    #2
    Originally posted by E46Diesel
    On tässä ruvennut kovastikin kiinnostamaan -02 tai -03 vuoden 730d mutta olisi mukava tietää mikäli kyseisissä malleissa on jotain kompastuskiviä tai jotain hässäkkää mikä pitäisi olla kunnossa/kunnostettu.Käytettynä ihan kohtuullisen kallis, joten toivoisi ettei ihan saman tien joutuisi pajalle naurun kohteeksi. Osat olivat ainakin mun -00 mallisessa 730:ssa kalliit joten ei varmastikaan mennä tämän auton kohdalla parempaan suuntaan. Kaikkea kerrottavaa ja kokemukset E65:sta kiinnostaa.

    No eihän niissä ole mitään pahaa sanottavaa...tai oikeastaan kaikista autoista on paljonkin pahaa sanottavaa kun keksimällä keksii mutta noitten alkuajan päivitysten jälkeen ei minun mielestä mitään ongelmaa auton toimivuuden suhteen ole eli...Alusta on varmasti toimiva ja ehjä yli 100 tkm ajon jälkeen ja tekniikka ja sähköt toimii myös kainuunkin vaativissa olosuhteissa eli myös muuallakin varmasti hyvin....Ei pahaa sanottavaa omasta mielestäni autosta tule mieleen...

    Comment

    • hannuk
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2002
      • 2136
      • Capital

      #3
      No eihän niistä ole kuin pahaa sanottavaa..

      Kaverilla oli muinoin tuollainen (konetta en muista, oli bensa) ja se oli lavalla menossa huoltoon ensimmäisen vuoden aikana pitkälti toistakymmentä kertaa milloin minkäkin syyn vuoksi - kaikki liittyi tavalla tai toisella siihen että koko paska ei liikkunut muuten. Se oli ihan ensimmäisiä e65:sia. Tämä vaihdettiin sitten jollain diilillä vuotta uudempaan ja se oli sitten jo parempaa sarjaa.

      Se mitä noista kokemuksista jäi viivan alle on se, että ainakin ensimmäisessä vuosimallissa (muissakin yksilöissä) oli aivan helvetisti kaikkea pikku vikaa, mutta luultavasti jos vessa on ajossa tähän päivään pysynyt, niin niistä on jo tarvittavat ohjelmat päivitetty ja osat vaihdettu.

      Jotenkin ei ihan hirveästi tekisi mieli ostaa.
      - BMW x5 f15 m50d "navetta"
      - Porsche Cayenne S
      - Range Rover Sport 3.6TDV8 HSE
      - plus pari muuta

      Comment

      • KFZ-Koenig
        Bimmer Enthusiast
        • Oct 2003
        • 2900

        #4
        Kannattaa varmaan selata www.7er.com ja sieltä forum ja E65-forum.
        Autossa pitää olla erikoismaalaus motiiveilla, kromatut köykämiinivanteet, säädettävä maavara, sähkölelut, DVD:t, 6 kW poppikoneet ja nahkasisusta. Samaan autoon pitää sitten saada twinturbo ilokaasukone, elämää suuremmat levikkeet ja spoilerit, kisanumerot kylkeen ja 9" varvikello, alupolkimet ja imukuppikiinnitteiset turvakaaret.

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎