Autoa tukailivat liikkeessä ja eihän siinä muu auta kun aika varattu 6.2. vasemman puolen valvetronicin aukaisuun ja tarvittavat osat vaihtoon. En taida kuitenkaan vielä toista puolta laittaa jos ei pakko ole, eipähän maksa niin paljoa kerralla.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e65 kylmäkäyntiongelma?
Collapse
X
-
Kerro sitten mitä maksoi, keinut tuli kuulemma tänne tänään 1-4 sylintereihin Nopeaa toimintaa. Nyt pitäis vielä löytää jostain aika tehdä tuo :think325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Onko tarkoitus vaihtaa vain pelkät intermediate leverit eikä muuta? Katseltiin liikkeessä eräästä m43 koneesta irroitettuja valvetronicin osia, oli kyllä selvä kuluma siinäkin itse akselissa. Pitää vaan toivoa että itse selviää noiden väliakseleiden vaihdolla, pitää ilmoitella kuinka käy kun sinne asti eletään.
Laitahan infoa kun kerkeät osat vaihtamaan, että paraniko ongelmat?-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Pelkät leverit vaihdetaan ensin, on noi valvetronicin kepit sen verran hintavia ettei vaihdeta "varmuuden vuoksi" täälläkään. Vikaa siinä ei näy eikä tunnu, joten oletus on että ehjä. Kiillottunut toki epäkeskon molemmin puolin.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Nyt on sitten osat tilattu... oli aikamoiset kulumat tuossa eccentric shaftissa vasemmalla puolella. Varmaan parin kymmenyksen kuopat 5. ja 8. pytyn kohdalla akselissa. Nyt tulee sitten vasemmalle puolelle akseli, leverit ja keinut uutta... Ai vittu miten ihanan halpaa... Ja parin kk päästä varmaan toinen puoli sitten leviää...
On muuten todella karstainen tuo kansi vaikka pitäs olla ihan merkkihuollettu peli. Taitaa tuo 25-30tkm huoltoväli olla hiukka liian pitkä noille. Varmaankin voitelu on loppunut tuolta akselilta jossain vaiheessa kun noin kulunut km nähden.-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Auto nipussa ja yhden puolen korjaushinta on 1819,71€, ei aivan saippuan hintaista tuon laitto... Kaiken lisäksi toinenkin puoli vaatii korjauksen, antaa jo koodia 3. sylinteriltä.... että näin.-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Eli maksaa yhteensä about saman mitä oli merkkiliikkeen tarjous M62TU:n laahainrempasta aikanaan.
Täällä on makuuteltu osia hyllyssä, ja odoteltu sopivaa aikaa aloittaa. Josko parin viikon päästä, omistaja on pärjäillyt ajoituksen jälkeen sopivalla ajotyylillä ilman vikatilaa.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Jaahas, kyllä se vaan taitaa olla aika varata aikaa toisenkin puolen remonttiin, sen verran hyvin temppuileee kylmänä ja vikavalot palaa. Melko mukava on tuo rynkytys tuossa 1500rpm kohdalla! Pieni pelko on kyllä, että entä jos auto ei tulekkaa kuntoon tuon toisen remontin jälkeen...
Joko Cell olet jatkanut em. remppaa?-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Noup, on laiskoteltu kun auto on toiminut niin pienin ongelmin ettei päivittäistä käyttöä haittaa. Säädettiinkö sulta remppaamattoman puolen ajoitusta?
Jos viitsit, käy jollain jolla on Tool32 (inpa-paketin mukana asentuu) ja osaa katsoa sieltä nokkien referenssiasentoa. Voidaan vertailla325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Sitte ainaki dississä oli joku valvetronic synkkausjuttu mikä kannattaa ajaa jos jotain remppaa tehty.
Käsittääkseni koittaa johonki rajaan asti tasata lohkojen välistä "käyntinopeuseroa" mutta jos menee yli rajan niin ei osaa korjata vaan pitää nollata (tietty vika korjata eka).- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Se synkkausjuttu lienee servomoottorien opetus, se onnistuu myös vaihtamalla moottorit ristiin ja käynnistämällä, tuli kokeiltua Lohkojen välisessä synkassa ei oo ongelmia ollut ainakaan täällä.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
-
Remppaamaton puoli on vielä koskematta kun ei ollut huollossa silloin aikaa. Nyt pitää varata aika toisen puolen remonttiin. On mulla itselläkin tool32 mutta en kyllä osaa sitä vielä käyttää...-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Bensatankin huohotinjärjestelmästä valittaa. En muista oliko tuossa seiskassa se sähköinen venttiili?
The TEV is the Evaporative Purge Valve. This is the valve that controls the fuel vapor recovery system’s venting to the intake manifold. Your fault code could be pointing to the valve itself or to the control of the valve.
Juu olihan siellä.Last edited by Rale; 24-10-2012, 08:28.
Comment
-
Comment