Announcement

Collapse
No announcement yet.

konepelti e65 terv.ääliö.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • templare65
    Newbiemmer
    • Nov 2009
    • 26
    • Seinäjoki

    konepelti e65 terv.ääliö.

    onko havaintoa kuinka konepelli auki ku kahvasta nyppäsin idioottina ilmeisesti liiallisella voimalla tai jotenkin häjysti että kahvaan tuntu naps ja meni sitte vissiin se vaijeri poikki ainakin kohtuu tunnottomalta kahva tuntuu.. onkos mitää konstia nyt sitten saada se auki ? en oo vielä purkanu kahvan vierestä sitä sälää pois että näkisin onko se siitä päästä irti/poikki mutta epäilen suuresti koska selvästi kuulu keulalta se napsahdus..
    terv. auttakaa ääliötä hädässä !
  • JutiM5
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 328
    • K-system

    #2
    Taivas varjele mitä sieltä tulee
    E39 M-sport 530da vm03
    Vw ransuportteri vm03

    ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
    E34 525i vm90
    E34 525i vm89

    Comment

    • jopeh
      Bimmer Fanatic
      • Dec 2003
      • 694
      • Tampere

      #3
      Tervetuloa kerhoon. Konepellin lukot jäykistyvät kaikenlaisen pölyn ja paskan takia ja jossain vaiheessa vaijeri antaa periksi.

      Jouduin viemään merkkihuoltoon, jossa onkivat lukot munuaisten kautta auki.
      Lasku tais olla yli kaksisataa, koska kuulemma ei ole helppo nakki saada niitä auki. Lukot myös puhdistettiin ja uusittiin kaikki vaijerit.

      Jos alkaa tuntua konepellin avaus nihkeältä, niin putsatkaa lukot ennen kuin vaijeri katkeaa.
      "Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."

      Comment

      • JutiM5
        Bimmer Fanatic
        • Aug 2008
        • 328
        • K-system

        #4
        Pura nyt ensin sieltä kahvan luota se vaijeri näkyvii, mahdollisuus vielä että saat sen ite auki
        E39 M-sport 530da vm03
        Vw ransuportteri vm03

        ex:E39 ACS5 3.0d vm02 E39 530da E39 528i touring E60 530da M-sport vm05 E39 530dm M-sport vm02
        E34 525i vm90
        E34 525i vm89

        Comment

        • jopeh
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2003
          • 694
          • Tampere

          #5
          Originally posted by JutiM5 View Post
          Pura nyt ensin sieltä kahvan luota se vaijeri näkyvii, mahdollisuus vielä että saat sen ite auki
          Voisin melkein lyödä vetoa, että vaijeri on poikki keulasta, mutta kannattaa yrittää.
          "Everything works out in the end. If it hasn't worked out, it's not the end."

          Comment

          • templare65
            Newbiemmer
            • Nov 2009
            • 26
            • Seinäjoki

            #6
            jooo... kattelin vähä lontoon kielen sivuja. on ilmeisesti juurikin se ominaisuus mistä aina puhutaan.. eli joku tyyppivian tyylinen ! vielä ku jaksais ruveta oikein ahertamaan...

            Comment

            • Oman
              Newbiemmer
              • Feb 2012
              • 4
              • Pohjanmaa

              #7
              Originally posted by templare65 View Post
              jooo... kattelin vähä lontoon kielen sivuja. on ilmeisesti juurikin se ominaisuus mistä aina puhutaan.. eli joku tyyppivian tyylinen ! vielä ku jaksais ruveta oikein ahertamaan...

              Kokeelikko itte? vai veikkö jonnekki huoltohon? Itellä sama vika, Eikä yhtää jaksaasi ruveta kaivamaan..

              Comment

              • templare65
                Newbiemmer
                • Nov 2009
                • 26
                • Seinäjoki

                #8
                nooni.. Eli en oo ainoa todellakaan.. Itellä oli sen verran väljistyny tai siis ku vaijeri on kaks osainen niin se kohta tai se muovi möltti siinä lokasuojan tietämillä oli päässy irti omista koloistaan niin mikään ei pitäny paikallaan sitä, jolloin vaijeri tuntu veltolta kahvan purettuani. Eli eka fiilis oli että se on poikki keulalta.. Ku siitä vaijerin päässä olevasta nipukasta veti niin se tuli aika pitkälleen sieltä eikä pelli auennu, koska se liikku mukana se muovi möltti missä nää vaijerit yhdistyy.. Mutta koitin vaan vetää niin lujaa ku käsistä lähti, lukkopihdit kiinni nipukkaan vaijerin päässä ja kunnon irvistys naamalle ja vedä täydet.. Sitte kuulu naps, ja se ei ollu vaijeri vaan konepelti.. mutta kannattaa varautua jo uudella vaijerilla siinä vaihees että vaihdat sen samalla kertaa..

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎