Announcement

Collapse
No announcement yet.

730da E65 kiikarissa

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Mikumasa
    Newbiemmer
    • Jul 2012
    • 3
    • Pori

730da E65 kiikarissa

Voisiko viisaammat kertoa omia kokemuksia kyseisestä autosta? Tyyppiviat, kulutus, varaosien hinnat ja niin edelleen? Kyseisen koneen läppäviasta olen tietoinen ja ne poistatankin heti kun sopiva auto kotiutuu.
    En löytänyt juurikaan tietoa E65 ilmajousista. Onko niitä missä vuosimalleissa, alunperin vakiovaruste vai lisävaruste? Millä nimellä järjestelmää kutsutaan globaalisti? Jokin samantyylinen nimike kuin PDC(Park Distance Control)?
    Toimivatko imuovet hyvin myös Suomen talvissa?:think

Iso kiitos jo valmiiksi tietäjille!
  • tohevono
    Bimmer Rookie
    • Nov 2004
    • 46
    • All around world

Kokemuksia

Tässäpä jotain...ko. auto E65 730d facelifti ollut ajossa 3,5 vuotta ja 110 tkm ('06, nyt 200tkm).

Kulutus on n.7 l/100km normaalissa ajossa. +- litra ajotavasta riippuen. Varaosathan tuohon on aika kalliita esim. 5-sarjalaiseen verrattuna ja suurin osa pitää hankkia merkkiliikkeestä. Läppiä en omastani ole poistanut...ovat kestäneet vielä. Ilmajousituksesta en osaa sanoa, itsellä on sport paketti ja perinteisillä jousilla. Olen siihen ollut tosi tyytyväinen, samoin dynamic drive on hyvä lisä.

Soft close ja Suomen talvi tulevat hyvin toimeen, keyless on kovimmilla pakkasilla vähän kenkkuillut ja yhden kahvankin olen joutunut vaihdattamaan. Pääosin ok.

Hyvä auto kaikin puolin, yllättävän vähän ollut "hilkemäärään" nähden ongelmia, lienevätkö saaneet ne korjattua tähän faceliftiin.

PS. jos hinnasta sovitaan, oma kärry on myytävänä...jos vaikka vaihtais tohon F01:seen...

Originally posted by Mikumasa View Post
    Voisiko viisaammat kertoa omia kokemuksia kyseisestä autosta? Tyyppiviat, kulutus, varaosien hinnat ja niin edelleen? Kyseisen koneen läppäviasta olen tietoinen ja ne poistatankin heti kun sopiva auto kotiutuu.
    En löytänyt juurikaan tietoa E65 ilmajousista. Onko niitä missä vuosimalleissa, alunperin vakiovaruste vai lisävaruste? Millä nimellä järjestelmää kutsutaan globaalisti? Jokin samantyylinen nimike kuin PDC(Park Distance Control)?
    Toimivatko imuovet hyvin myös Suomen talvissa?:think

Iso kiitos jo valmiiksi tietäjille!

Comment

Working...
    X
    😀
    🥰
    🤢
    😎
    😡
    👍
    👎