Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vikakoodi P0741: Torque Converter Clutch Circuit Stuck Off

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jii-mies
    Newbiemmer
    • Mar 2012
    • 21
    • Turku

Vikakoodi P0741: Torque Converter Clutch Circuit Stuck Off

Kävin tänään autoa katsastamassa. Kaikki piti olla kunnossa, mutta lykkäsi kuitenkin vikakoodin P0741: Torque Converter Clutch Circuit Stuck Off. Onko jollekin foorumilaiselle tuttu ja milläköhän keinoin on saatu korjattua?

Näin jälkiviisaana mahdollisesti tuntunut siltä, että auton suorituskyvystä saattais pikkuisen olla kateissa ja välillä vaihteiden vaihdot vähän töksähtelee, mutta jos en koodista tietäisi niin en kyllä olisi varmaan mitään huomannut. Mitään vikavaloja kojetaulussa ei pala.
  • TFV
    Bimmer Enthusiast
    • Mar 2006
    • 3080
    • Nurmijärvi

Originally posted by Jii-mies View Post
    Kävin tänään autoa katsastamassa. Kaikki piti olla kunnossa, mutta lykkäsi kuitenkin vikakoodin P0741: Torque Converter Clutch Circuit Stuck Off. Onko jollekin foorumilaiselle tuttu ja milläköhän keinoin on saatu korjattua?

Näin jälkiviisaana mahdollisesti tuntunut siltä, että auton suorituskyvystä saattais pikkuisen olla kateissa ja välillä vaihteiden vaihdot vähän töksähtelee, mutta jos en koodista tietäisi niin en kyllä olisi varmaan mitään huomannut. Mitään vikavaloja kojetaulussa ei pala.
    Mikä auto?
    E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

Comment

• Jii-mies
      Newbiemmer
      • Mar 2012
      • 21
      • Turku

Originally posted by TFV View Post
      Mikä auto?
      Kovastihan mä ajattelin et sen kirjoitan tähän ensimmäisenä, mut tyhjä pää mikä tyhjä pää. Kyseessä siis E65 735i -02.

Comment

• TFV
        Bimmer Enthusiast
        • Mar 2006
        • 3080
        • Nurmijärvi

Öljyn määrän tarkastuksesta minä aloittaisin.
        Minulla tuli Cadillacissa sama koodi, turbiini ei aina lukkiudu, mulla vika oli hapettuneessa pistokkeessa. Irti, kontaktispraytä ja kasaan. Alko pelaan.
        Öljyn suht vähäinenkin vaje voinee tuota kuitenkin aiheuttaa. Joten aloita siitä.
        E70, koska siihen piti olla helppo istua. Astinlaudat.

Comment

• Jii-mies
          Newbiemmer
          • Mar 2012
          • 21
          • Turku

Originally posted by TFV View Post
          Öljyn määrän tarkastuksesta minä aloittaisin.
          Minulla tuli Cadillacissa sama koodi, turbiini ei aina lukkiudu, mulla vika oli hapettuneessa pistokkeessa. Irti, kontaktispraytä ja kasaan. Alko pelaan.
          Öljyn suht vähäinenkin vaje voinee tuota kuitenkin aiheuttaa. Joten aloita siitä.
          OK, no olisi melko loistavaa jos noinkin helpolla/halvalla sattumalta selviäis. Kiitos vinkistä!

Comment

• esa`pentula
            Bimmer Enthusiast
            • Dec 2009
            • 1390
            • Tampere

Onko tähän löytynyt syytä? Vai oliko hetkellinen vikakoodi?

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎