Tutulla on sama ongelma E65 750i.
Joku jolla on vaihto operaatiosta oma kohtaisia kokemuksia. Voi lähettää tai kertoa halutessaan suosittelemansa korjaamon yhteistiedot.
Kovasti kiinnoistaisi myös tietää paljon moisesta operaatiosta kannattaa maksaa?
Yhdestä Liikkeestä on jo kyselty hintaa. Mutta kiinnostasi verrata sitä muiden saamiin tarjouksiin.
E65 -03 745 170tkm ja coolant pipe hajos
Collapse
X
-
hei tässä kun juuri mietiskelen 7 sarjan osta niin mielenkiinto heräsi.
onko tämä myös normi vika 735 mallissa vai vaan v8 koneissa?
ja oliko helppoa itse vaihtaa? videon katoin mutta ajattelin että asennuksen ainakin osaisin tehdä mutta moottorin purkua en ole näihin itse ikinä tehnyt.
Leave a comment:
-
No niin. Nyt toi oma paska alkoi kusta alle.
Onko Tampereella ketään kuka olisi tehnyt kyseistä remppaa?
Leave a comment:
-
Vastaus
MorotOriginally posted by Vertigo View Posthttp://www.youtube.com/watch?v=UoCED...FB336A5F8E2D1F
tässä toinen vaihtoehto vastaavasta putkesta, vaikka homma onkin jo hoidettu.
Juuri noin ja noilla osilla homma tehtiin!! Samalla vaihdettiin, tietenkin, tarvittavat tiivisteet, vesipumppu ja hihnat...!
Leave a comment:
-
tässä toinen vaihtoehto vastaavasta putkesta, vaikka homma onkin jo hoidettu.
Leave a comment:
-
Korjattu ja OK
Morot kaikille osallistujille ja kiitos !!Originally posted by junkkri View Posteli eihän tämän pitänyt mulle sattua !! No näin kävi ,että vedet pihalle ja silleen!
Onko vinkkejä kuka korjaa ja mitä maksaa (selannut, eli aikas kallis)
Onko täällä joku, joka haluaisi homman tehdä ?
Mistä osia ?
Tosiaankin myös neuvoja/mitä ottaa huomioon kaivataan (jos vaikka itse tekis?)
Leave a comment:
-
Tämä aikasmoinen tyyppivaiva vissiin on...
Kannattaisiko tehdä ihan ennaltaehkäisevästi tämä vai onko kuitenkin sen verran iso homma ettei kannata?
Jos junkkri homman itse teet niin laitathan vähän kuvia ym materiaalia näytille?
Leave a comment:
-
Hiljaista
eli nyt tarjouksia kehiin putken vaihdosta.
Maksu puhtaana käteen!!!
Osat on tilattu/tullut.
Kiirekkin on kauhee
P. 040-5728331 tai priva
Leave a comment:
-
YouTube ja sieltä, all german auto. hakuun saa hyvän käsityksen mitä pitää irrotella. Jotakuinkin vesipumppu -> koppa pumpun takaa-> imusarja irti ja mitä tarvitsee jotta saa imusarjan irti.Originally posted by junkkri View Postkukaan tehnyt itse? Neuvoja/niksejä kaivataan ja jopa halukasta tekijää (tietenkin maksua vastaan)
Kannattaiskohan uusia samalla jotakin, esim. vesipumppu varmaankin jne ?
Leave a comment:
-
Järvenpäässä ollaan!
Erittäin hyvä kysymys ! Kun lisää vettä syylariin, niin "kusee" suunnilleen suoraan alle ja kun auton käynnistää niin sitten vettä tulee siitä reiästäkin vesipunpun vierestä?!Originally posted by Cell View PostMissäpäin suomea?
Olihan vika muuten varmasti tuo putki eikä ole vuotoa jossain muualla?
Leave a comment:

Leave a comment: