Takaluukun sulkeminen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • iGz
    replied
    Nostetaanpas tämä ajankohtaiseksi. Millaisia onnistumisia öljynlisäyksen suhteen on ollut? Alkoiko toimimaan kunnolla vai vaihdoitko pumpun / "iskarit" tms ?

    Luukku nousee itsestään suunnilleen puoleen väliin melko nihkeästi. Selvittäisiinköhän pelkällä öljyn lisäyksellä? Saako tuon luukun muuten ohjelmoitua sulkeutumaankin kaukosäätimellä tai kuskin paikan napista? Riippuen tietenkin miten tuon öljynlisäyksen kanssa käy...

    Leave a comment:


  • hetfield
    replied
    7 Series E65 730d (M57T2) SAL > BMW Workshop Service and Repair Manuals > 2 Repair Instructions | 51 Body Equipment (SAL) | 47 Floor-lugg.comp.-eng.comp.tr.panels | 9 RA Removing And Installing _ Replacing Left Luggage Compartment Wheel Arch Trim


    Google auttaa

    Leave a comment:


  • AlliumPorrum
    replied
    Kiitos!

    Mutta mikä on TIS..??

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    TIS:stä löytyy ohjeita jos ei keksi muuten.
    Nastat pois joo sivupaneelin alareunasta, yläreunasta, kiinityskoukku irti mikä tulee paneelin läpi. Verhoilu lähtee helpommin kun purkaa sen loosterin reunan alla olevan muovin myös irti.

    Leave a comment:


  • AlliumPorrum
    replied
    Yritin tuota oikean reunan verhoilua tänään irrottaa, mutta en onnistunut/uskaltanut... Onko ne lattian rajassa olevat mustat pyöreät jutut jotain niittejä jotka voi pihdeillä nostaa ylöspäin poijjes? Mistä kohden tuota pitää lähteä purkamaan irti ja miten?

    Leave a comment:


  • AlliumPorrum
    replied
    No hyvä Voitko vähän vinkata mistä reunasta alan repimään? Onko tuossa jotain ruuveja jossain tms.?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by AlliumPorrum View Post
    Aaa OK! Onkos tuon irrottaminenn ehjänä kovinkin hankala homma??
    Ei ole.

    Leave a comment:


  • AlliumPorrum
    replied
    Aaa OK! Onkos tuon irrottaminenn ehjänä kovinkin hankala homma??

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by AlliumPorrum View Post
    Nyt en kyllä ymmärrä mistä tuota öljyä voi lisätä?? Tuijottelin tovin tuonne takaluukun oikean reunan koteloon jossa siis on sulakkeita ja piuhoja, mutta ei siellä mitään öljynlisäysreikää näkynyt? :think
    Moottori ja säiliö löytyy iskaritolpan luota ja vaatii verhoilun irroittamisen,että pääsee käsiksi.

    Leave a comment:


  • AlliumPorrum
    replied
    Nyt en kyllä ymmärrä mistä tuota öljyä voi lisätä?? Tuijottelin tovin tuonne takaluukun oikean reunan koteloon jossa siis on sulakkeita ja piuhoja, mutta ei siellä mitään öljynlisäysreikää näkynyt? :think

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Niin no riippuu ostaako suomen marmorilta vai tilaako saksasta.
    Itse ostin Pielmeieriltä ja hintaa jäi aika tasan 200.

    Leave a comment:


  • exautisti
    replied
    Originally posted by AlliumPorrum View Post
    Satutteko muistamaan mitä moinen korjaussetti kustansi..?
    Tais kolmosella alkaa,eikä se ollut 30€

    Leave a comment:


  • AlliumPorrum
    replied
    Satutteko muistamaan mitä moinen korjaussetti kustansi..?

    Leave a comment:


  • Supa
    replied
    Originally posted by immi View Post
    Merkkiliikkeestä saa korjaussarjan koko pakettiin.
    Niin saa, itselleni sylinterin vaihdoin. Setissä tulee öljyt ja tiivisteet mukana, kyllä.

    Leave a comment:


  • immi
    replied
    Originally posted by Supa View Post
    En suosittele perinteistä ATF:ää, on liian paksua. Oikea öljy on lentokonespeksein varustettua Aeroshelliä, mallia nyt en muista mutta helpoin hakea merkkiliikkeestä täyttöpullosarja niin tulee ainakin oikeata.
    Tuo sylinterin vuoto on myös aika yleinen eli selvitä miksi öljyntaso on vajonnut.
    Vuotaa ikävästi kaiken elektroniikan päälle takakontissa.
    Voin omakohtasesti sanoa. Uusin sylinterin ja nyt on ok.
    Merkkiliikkeestä saa korjaussarjan koko pakettiin.

    Leave a comment:

Working...
X