Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 740 F01 xdrive madallus

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Takkula
    Newbiemmer
    • Oct 2012
    • 25
    • Kuusamo

BMW 740 F01 xdrive madallus

Millasii madallalluksii porukka laittanut xdriveihin? Ja mikä ois sopiva madallus et sopii kiekot pyörii näillä renkailla takana 285/30/21 etu 245/35/21
  • Zone
    Newbiemmer
    • Jul 2007
    • 6
    • Kokkola

Originally posted by Takkula View Post
    Millasii madallalluksii porukka laittanut xdriveihin? Ja mikä ois sopiva madallus et sopii kiekot pyörii näillä renkailla takana 285/30/21 etu 245/35/21
    Minulla on omassa F02 X-Drivessä nyt alla H&R 28999-5 settinä. Edessä jouset ja takana mukana tulleilla säätötangoilla perä asetettu linjaan. Itse olen tykästynyt näihin H&R jousiin nyt jo muutamassa F01/F02 autoissa mitä on ollut.

Renkaina itsellä oli kesällä 255/35/20 ja 295/30/20 eikä ole ollut mitään ongelmia sopivuuden kanssa. Toki hieman halkaisija taitaa olla suurempi tuossa sinun setissä mutta ei niin paljon, että vaikuttaisi sopivuuteen mielestäni.

Comment

• Takkula
      Newbiemmer
      • Oct 2012
      • 25
      • Kuusamo

Originally posted by Zone View Post
      Minulla on omassa F02 X-Drivessä nyt alla H&R 28999-5 settinä. Edessä jouset ja takana mukana tulleilla säätötangoilla perä asetettu linjaan. Itse olen tykästynyt näihin H&R jousiin nyt jo muutamassa F01/F02 autoissa mitä on ollut.

Renkaina itsellä oli kesällä 255/35/20 ja 295/30/20 eikä ole ollut mitään ongelmia sopivuuden kanssa. Toki hieman halkaisija taitaa olla suurempi tuossa sinun setissä mutta ei niin paljon, että vaikuttaisi sopivuuteen mielestäni.
      H&r settiä kyl näyttäs löytyvän etupäähän -50mm ja taakse -40mm madalluksella, tuolla setillä vetarit menee jo kyl luonnottomaan asentoon, paljonko tuolla setillä pyörän navan keskeltä mitta kaaren ylälaitaan?

Comment

• Zone
        Newbiemmer
        • Jul 2007
        • 6
        • Kokkola

Originally posted by Takkula View Post
        H&r settiä kyl näyttäs löytyvän etupäähän -50mm ja taakse -40mm madalluksella, tuolla setillä vetarit menee jo kyl luonnottomaan asentoon, paljonko tuolla setillä pyörän navan keskeltä mitta kaaren ylälaitaan?
        Kyllähän nuo vetarit on hieman normaalista poikkeavassa asennossa kun näitä lähtee madaltamaan. Mittasin tuossa omasta autosta navan keskeltä kaareen mitan ja näyttäisi olevan 363mm sekä edessä ja takana. Toki auto on hieman epätasaisella alustalla kun autopihan kaadot on kadulle päin. (Mitatessa perä kadulle päin)

Jouset on ollut nyt asennettuna tämän kesän ajan joten hieman jo asettunut. Lähtömittaa normaaleilla jousilla en nyt enään muista.

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎