Announcement

Collapse
No announcement yet.

BMW 745e

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Aceishigh
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2007
    • 290

    BMW 745e

    Pitäisi alkaa miettimään nykyisen kärryn viimeisen kirjaimen vaihtoa. Iso kysymys on tietenkin siirtyminen hybridiin vai hyppäys suoraan sähköautoon.

    Olen ollut nykyiseen seiskaan erittäin tyytyväinen, joten kysyn, mitä mieltä jengi on otsikon hybridistä ja nimenomaan 290 kW-malli. Näissähän on umpisurkea range, mut jos työmatka on alle viiskyt kilsaa ja toisessa päässä voi ladata työnantajan piikkiin, niin ajot tulee halvaksi.

    Kysymyksiä:

    - voiko pitää paikkansa, et kulutus on polttomoottorin osalta vain reilu 2 litraa/100 km (yhdistetty), jos/kun sähkö on pois pelistä?
    - muita huomioita tästä mallista tai mikä voisi olla hyvä vaihtoehto, esim.
    545e?
    Old golfers never die, they only lose their balls.

    BMW 740d xDrive (06/2014).
  • ritariässä
    BTCF Member
    • Jan 2006
    • 3571
    • Raisio

    #2
    Tyhjällä akulla 8-10l/100km realistinen kulutusarvio.
    G30 M-sportilla ja häkäpönttö ym ADHD bluu vehkeillä

    Comment

    • Aceishigh
      Bimmer Fanatic
      • Jul 2007
      • 290

      #3
      Paljos toi pelkkä polttomoottori tuottaa tehoja ja vääntöä? Sehän on suurimman osan ajasta käytössä?

      Edit: tällaiset tiedot löysin:

      Petrol engine 210 kW / 286 PS / 5000-6000, 450 Nm / 1500-3500, electric motor 83 kW / 3170
      Last edited by Aceishigh; 07-07-2022, 11:38.
      Old golfers never die, they only lose their balls.

      BMW 740d xDrive (06/2014).

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎