Pitäisi alkaa miettimään nykyisen kärryn viimeisen kirjaimen vaihtoa. Iso kysymys on tietenkin siirtyminen hybridiin vai hyppäys suoraan sähköautoon.
Olen ollut nykyiseen seiskaan erittäin tyytyväinen, joten kysyn, mitä mieltä jengi on otsikon hybridistä ja nimenomaan 290 kW-malli. Näissähän on umpisurkea range, mut jos työmatka on alle viiskyt kilsaa ja toisessa päässä voi ladata työnantajan piikkiin, niin ajot tulee halvaksi.
Kysymyksiä:
- voiko pitää paikkansa, et kulutus on polttomoottorin osalta vain reilu 2 litraa/100 km (yhdistetty), jos/kun sähkö on pois pelistä?
- muita huomioita tästä mallista tai mikä voisi olla hyvä vaihtoehto, esim.
545e?
Olen ollut nykyiseen seiskaan erittäin tyytyväinen, joten kysyn, mitä mieltä jengi on otsikon hybridistä ja nimenomaan 290 kW-malli. Näissähän on umpisurkea range, mut jos työmatka on alle viiskyt kilsaa ja toisessa päässä voi ladata työnantajan piikkiin, niin ajot tulee halvaksi.
Kysymyksiä:
- voiko pitää paikkansa, et kulutus on polttomoottorin osalta vain reilu 2 litraa/100 km (yhdistetty), jos/kun sähkö on pois pelistä?
- muita huomioita tästä mallista tai mikä voisi olla hyvä vaihtoehto, esim.
545e?
Comment