Ehdotan toukokuun loppua tai kesäkuun alkua 2015. Silloin on porukalla toivottavasti jo autot ajossa ja intoa miittailla.
Paikalle olen avoin, voin hieman pidemmällekin ajella, kun etukäteen sovitaan.
Csi:n leimakin tuli uusittua eilen eli todennäköisesti se ainakin olisi ensi keväänä ajossa.
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Ehdottomasti mukaan. Mieluiten kasilla, mutta saa tulla muullakin kulkineella, jos ei muuten pääse.
Näin. Tai sitten jonkun jousille mukaan .
Näillä mennään: - BMW E81 118i since 2017 - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Silloin on porukalla toivottavasti jo autot ajossa ja intoa miittailla.
Mitä nyt on täkäläistä kasiharrastusta hiljaa sivusta seurannut... jos laitteet eivät ole ajossa toukokuun lopussa, niin ei ne ole sitä kesäkuun alussakaan. Tai jos ne ei ole sitä toukokuun alussa, niin ei se siitä toukokuun aikanakaan muuksi muutu.
Csi:n leimakin tuli uusittua eilen eli todennäköisesti se ainakin olisi ensi keväänä ajossa.
Mä laitoin jo kasin talviunille, ei jaksanu enää vesisateessa ajella. Kevättä odotellessa, taas koko syksy ja talvi aikaa tehdä parit pikkujutut sinne ja tänne. Ja mullahan oli leimausikkuna muutenkin siinä talvirengaspakon aikaan, eli saa aina kauden alussa käydä konttorilta hakemassa vauhtia. Tai niin no, tulihan ton mukana ne Hakkis kakkoset, että jos ei muuta tekemistä joulun ja uuden vuoden välissä keksi, niin..?
Lahti kuulostaa hyvältä ko. ajankohtana. Muiden mielipiteet?
Mulla Csi toimii vara-autona vielä syksyn, joten saattaa olla vielä ajossa tänä vuonna.
Oon messissä Lahti/Tre akselin meetille toukokuussa. Kyllä auto pitää vappuna olla ajossa, eiks se ole virallisesti jo "suomalaisen kesän" alku ?
9., 16., 23. toukokuuta lienee vaihtoehdot, jottei kolkutella jo kesäkuuta... Eikö lyödä nyt jo kalenteriin, niin sitten ei ole kenelläkään mitään selityksiä?
Kuka ehdotti Lahtea? Joku paikallinen jos, niin otatko vetovastuun? Oisko mitään mieltä yöpyä myös, eli illanvietto, sauna jnepoispäin? Voisi vaikka perhettäkin ottaa mukaan kellä on. Ja toinen mikä voisi olla metkaa, kisan ajo, eli karting tjsp.
Mutta enisei, uus ennätys jos ei tuu, niin ihme porukkaa. Edellinen oli 7 kpl (lunttasin jostain läheltä).
Yöpyminen, yhdessäolo, perhe ja muut hommelit herrasmiesporukassa käy mulle. Erich ehdotti Lahtea, muttei ole sieltäpäin. Onko ketään E31 omistajaa?
Niin... Lahti tuli vain ja ainoastaan siitä, kun siellä on se näyttely yleensä ollu toukokuussa. Ajankohta määräytyisi siis sen mukaan, milloin Lahden näyttely on. Helppoa, ei tartte kysellä mielipiteitä eikä äänestää, vaan ajankohta käy jos on käydäkseen. Mulla ei siis ole mitään intohimoja ko. kylää kohtaan. Mutta jos miitin ymppäisi jonkun tolkun tapahtuman kylkeen, niin paikalle voisi ehkä saada niitäkin, jotka eivät muuten jaksaisi kauempaa pelkkään pienen porukan renkaanpotkimistilaisuuteen tulla. Tuo Lahden näyttely on sellainen mikä vielä itteäkin jaksaa kiinnostaa, edellisestä ACS tai HotRod tyyppisestä jutusta taitaa olla jo yli viisi vuotta.
Allekirjoittaneella kuume nousee - kohta on pakko laittaa vakuutus päälle! Ulkona lähes 10 astetta ja takatalvi jäänee lyhyeksi. Olisiko 2. tai 3. päivä toukokuuta mitään miitin aineksia?
Voi olla vähän aikaista vielä minulle.... Kuuntelen muiden ehdotuksia.
No mulla on ainakin vielä silloin auto levällään.
Toki muutenkin vähän siinä ja tässä viitsiikö sinne asti lähteä ajamaan.
Tietenkin jos olisi hyvät kelit, vapaata ja auto toimisi niin mikä ettei sitä voisi mietiskellä.
Comment