Announcement

Collapse
No announcement yet.

8-miitti 2017

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hantte
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2011
    • 350
    • Helsinki

Originally posted by jarza. View Post
    Olikos tähän viimeiseen 2.9 tapahtumaan kaseja menossa?
    Normaali kaava, vain minä olin paikalla.

Koittakaahan saada Kasinne ajokuntoon ensi kesää varten ja lopettakaa se tekosyiden kerääminen (perhe, kaverit, rakennusprojektit jne.). Kasit on luotu ajettaviksi ja ajamalla oikeaan paikkaan tapaa muitakin Kaseja. :think

Ensi kauden SBC:t ovat vielä sopimatta, mutta varmana on viikko ennen juhannusta, kun on Concours 'Elegance-viikonloppu. Luvassa siis auhohullun superviikonloppu.
    Hantte
    Z4 sDRIVE 35i, -09
    ex: E31, 850i, -91

Comment

• mikae34
      Bimmer Enthusiast
      • Apr 2004
      • 4992
      • Forssa

Originally posted by Hantte View Post
      Normaali kaava, vain minä olin paikalla.

Koittakaahan saada Kasinne ajokuntoon ensi kesää varten ja lopettakaa se tekosyiden kerääminen (perhe, kaverit, rakennusprojektit jne.). Kasit on luotu ajettaviksi ja ajamalla oikeaan paikkaan tapaa muitakin Kaseja. :think

Ensi kauden SBC:t ovat vielä sopimatta, mutta varmana on viikko ennen juhannusta, kun on Concours 'Elegance-viikonloppu. Luvassa siis auhohullun superviikonloppu.
      Jotenkin on vaikeaa löytää aikaa ja mielenkiintoa lähteä johonkin kauemmas vain huvin vuoksi kun olisi koko ajan jotain oikeasti tärkeämpääkin hommaa mitä tehdä. Autoharrastaminen on ainakin minun kohdallani ihan muuta kuin tapahtumissa käyntiä.
      Auto on liikkumaväline.

Comment

• Laku
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 17529
        • Turku

Tekosyyt ? Joillakin on muutakin elämää kuin pelkät autot...

Onhan tässä loppuelämä aikaa, toisilla se on pidempi kuin toisilla...
        Näillä mennään:
        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998

Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

Comment

• Hantte
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2011
          • 350
          • Helsinki

Kasien kohdalla osallistuminen tapahtumiin on tänä kesänä ollut aika niukkaa. SBC:llä taisin bongata yhden Kasin itseni lisäksi (olin läsnä 6/7) ja Concoursessa oli minun lisäksi kaksi muuta.

Kasiajelua ei ollut viime- eikä tänä vuonna, mutta vuonna 2020 on tarkoitus järkätä mahdollisimman iso Kasimiitti. Kannattaa alottaa puunaaminen ajoissa.

Toki olen osallistunut omalla Kasilla kaikennäköisiin tapahtumiin ja väittäisin, että yli 5000 km on kertynyt pelkkien harrasteajojen tiimoilta. On se Kasilla ajaminen niin hauskaa.

Edit:
          Auto tehty ajamista varten. 28 kk omistussuhteen aikana noin 47 000 km (yli puolet huviajelua) ja Kasi on ollut ajossa ympäri vuoden.
          (Kotona ja duunissa parkkikatos, ettei tartte taivasalta lähteä ikkunat ja tiivisteet jäässä.)
          Last edited by Hantte; 04-09-2017, 00:50.
          Hantte
          Z4 sDRIVE 35i, -09
          ex: E31, 850i, -91

Comment

• P-J
            Bimmer Fanatic
            • Dec 2005
            • 491
            • Hervanta

Originally posted by Hantte View Post
            Kasien kohdalla osallistuminen tapahtumiin on tänä kesänä ollut aika niukkaa. SBC:llä taisin bongata yhden Kasin itseni lisäksi (olin läsnä 6/7) ja Concoursessa oli minun lisäksi kaksi muuta.

Kasiajelua ei ollut viime- eikä tänä vuonna, mutta vuonna 2020 on tarkoitus järkätä mahdollisimman iso Kasimiitti. Kannattaa alottaa puunaaminen ajoissa.

Toki olen osallistunut omalla Kasilla kaikennäköisiin tapahtumiin ja väittäisin, että yli 5000 km on kertynyt pelkkien harrasteajojen tiimoilta. On se Kasilla ajaminen niin hauskaa.

Edit:
            Auto tehty ajamista varten. 28 kk omistussuhteen aikana noin 47 000 km (yli puolet huviajelua) ja Kasi on ollut ajossa ympäri vuoden.
            (Kotona ja duunissa parkkikatos, ettei tartte taivasalta lähteä ikkunat ja tiivisteet jäässä.)
            Pete pari vuotta poissa. Mutta.... 2018, harjoituksen vuoksi ennen 2019
            Miksi? Ei ole M3 tai M5
            sigpic

xenonled.com

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍