8-miitti 2021

Collapse
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hantte
    replied
    Aikataulu 2021 8-miitille

Moi,
    Näyttäisi, että tulijoita on useampikin. Sitten pitäisi sopia ajankohta ja se, että onko kyseessä yhden vai kahden päivän reissu. Jos ollaan 2 päivää, niin missä olisi illanvietto ja majoitus?

Kalenteria varten tein nettikyselyn Doodleen. Ruksatkaa itsellenne sopivat päivät ja kommentoikaa paikkoja ja sitä, että onko yöreissu.
    The Group Poll you're trying to access isn’t up-to-date and has been archived

Levittäkää linkkiä Kasin omistajille.

Jos ollaan yötä, niin jokainen maksaa oman majoituksen ja illallisen itse.

Leave a comment:

• Peivola
    replied
    Mukana mikäli aikataulut natsaa

Leave a comment:

• Laku
    replied
    Pyrin mukaan, mikäli pystyn - E31:t ei .

Leave a comment:

• PL
    replied
    Mukana aikataulun salliessa

Leave a comment:

• A.G
    replied
    Minä tuun kans !

Leave a comment:

• mige95
    replied
    Minä tuun kans, kasilla laskenu reilu 1500km ja mitää ei ole hajonnu vielä

Leave a comment:

• joccede
    replied
    Uskallan väittää tulevani paikan päälle jos jotain 8-miiittiä järkätään :think

Leave a comment:

• jori
    replied
    8-miittejä on lähivuosina varmasti hankala järjestää. Ei niinkään coronan vuoksi vaan siksi että suurin osa Suomen 800 kannasta makaa talleissa ja pihoissa mikä mistäkin syystä. Auto tullut siihen elinkaaren taitteeseen että tarvitsee paljon huomiota sekä kunnostusta. Osa jäänyt seisomaan jonkin vian vuoksi jo vuosia sitten eikä omistajilla ole kiinnostusta/taitoa/tietoa/rahaa laittaa autoa kuntoon ja liikenteeseen. Minun ex kasit (2kpl) seisovat tällä hetkellä.
    Toinen katsastettu -18 ja toinen -19 viimeksi. Hyvä että tuo Suomi auto sentään käynyt liikenteessä pitkästä aikaa.

Välillä käy mielessä josko vielä omistaa kasi jossain välissä mutta onhan tuo aika dinosaurus jo monessa mielessä ja hankala löytää oikeasti hyvää.

Leave a comment:

• patte.525iM
    replied
    Originally posted by P-J View Post
    Itse asiassa muuten riittäisi päiväksi. Ei Passatilla vedetä, joutuu Hiluxilla ajelee eestaas.
    Taisit tänään tulla Tammisaaressa vastaan musta hilux ja e31 trailerilla olin avo 36 sella liikenteessä

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Originally posted by Esba View Post
    Mie luulen, että Saksaan saattaa olla koronan takia hankala mennä. Ja näinköhän siellä mitään sen ihmeellisempää järjestäävät. Mutta Suomessa toki voisi onnistua, kiinnostaa jos vaan sattuu kalenteriin hyvin.
    Edellinen reissu muutama vuosi takaperin oli aika jees. Joku vastaava jos löytyy innokkaita?

Edit: Joskus pärrättin Tampesterin huudeilla ja oli mukana muitakin kuin kaseja. Ei ollut sekään huono setti.

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Originally posted by P-J View Post
    Heippa hei,

Oma kasi on nyt ollut muutaman vuoden talviteloilla. Ajattelin henkiin herätellä. Tarvisi trailerin, vähän osia ja hellää huolenpitoa. Löytyykö apuja? Lähinnä traileri viikoksi lainaan, pystyn hoitamaan itse loput. Tai siis kohtuullista korvausta vastaan, että saan Tampereelta mentyä Hankoon ja tuotua auton mukana takaisin Tampereelle. Traileri luonnollisesti takaisin samassa kunnossa.
    Itse asiassa muuten riittäisi päiväksi. Ei Passatilla vedetä, joutuu Hiluxilla ajelee eestaas.

Leave a comment:

• Esba
    replied
    Mie luulen, että Saksaan saattaa olla koronan takia hankala mennä. Ja näinköhän siellä mitään sen ihmeellisempää järjestäävät. Mutta Suomessa toki voisi onnistua, kiinnostaa jos vaan sattuu kalenteriin hyvin.

Leave a comment:

• P-J
    replied
    Heippa hei,

Oma kasi on nyt ollut muutaman vuoden talviteloilla. Ajattelin henkiin herätellä. Tarvisi trailerin, vähän osia ja hellää huolenpitoa. Löytyykö apuja? Lähinnä traileri viikoksi lainaan, pystyn hoitamaan itse loput. Tai siis kohtuullista korvausta vastaan, että saan Tampereelta mentyä Hankoon ja tuotua auton mukana takaisin Tampereelle. Traileri luonnollisesti takaisin samassa kunnossa.

Leave a comment:

• mige95
    replied
    En varmaa saksaa lähde mutta muuten kiinnostaa

Leave a comment:

• Laku
    replied
    En lupaa E31:tä liikenteeseen tänääkään kesänä, mutta voin koittaa olla jousilla, jos ajankohta sopii, niille mahtuu ja korona sallii.

Leave a comment:

Working...