8-miitti 2021
Collapse
X
-
Laiskaa jengiäOriginally posted by Hantte View PostMiksi kukaan ei ole käynyt ruksimassa Doodlen kalenteriin sopivia aikoja?
Käykää kuittailemassa, niin osaa funtsia ajoja ennen talvea.
https://doodle.com/poll/zs7tnnarmyb7u8v7
. Kävin ruksaamassa nuo itselleni mahdolliset, en sitovasti.
Leave a comment:
-
14.8. on mulle huono, oikeastaan kaikki muut vl:t käyvät. Tosin en tiedä, saako Possulla osallistua vai onko kysyttävä jousipaikkaa
?
Leave a comment:
-
Hyvällä tuurilla sulla on menny ilmastoinnin kompuran magneettikytkimen laakeri, joka on ihan itse vaihdettavissa.Originally posted by Hantte View Post
Vielä on oma Kasi kasassa Kumipallo4000:n jäljiltä, kun käytiin Utsjoella, vaikka ilmastoinnin kompura? rutiseekin välillä. Onko jollain ylimääräistä?
Jos taas vika itse kompurassa ja vielä vanha R12 kylmäaine niin se kompuran vaihto ei olekkaan ihan pikku homma, kun on melkeinpä pakko vaihtaa R134A...
Leave a comment:
-
Eiköhän mennä P-J:n aikataululla? Käykää tökkimässä sitä mun postaamaa Doodlen kalentarilinkkiä.
Ehdotan: 14.8. Tuusulasta SBC:ltä alkaen jonnekin tuntemattomaan ja sitten himaan.
Ei tuhatta kilsaa, mutta mehevät kahvitauot hyvine juttuineen.
Miltä kuulostaa?
P.S.
Vielä on oma Kasi kasassa Kumipallo4000:n jäljiltä, kun käytiin Utsjoella, vaikka ilmastoinnin kompura? rutiseekin välillä. Onko jollain ylimääräistä?Last edited by Hantte; 26-07-2021, 23:54.
Leave a comment:
-
?
Leave a comment: