Announcement

Collapse
No announcement yet.

850 omistajia onko heitä?=)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • P-J
    Bimmer Fanatic
    • Dec 2005
    • 491
    • Hervanta

    #46
    Originally posted by MarQ83 View Post
    Voi pojat. Kävin tänään koeajamassa yhtä 850:stä. Makeet soundit mutta takapenkki on suunniteltu kyllä jalattomalle kiinalaiselle.
    Tommosta hiukonu jo pitemmän aikaa ja nyt sitten olis ehkä mahdollisuus vaihtaa cäbi tommoseen kulkineeseen. Tiedä sitten kannattaako mutta eikö kaikkee kannata kokeilla, ehkä.
    Oliko vakipöntöt neliskantikkailla ulostuloilla?

    Joitakin asioita pitää ainakin kokeilla kerran elämässään.
    sigpic

    xenonled.com

    Comment

    • MarQu
      Moderator
      • Mar 2006
      • 5520
      • Vaasa

      #47
      Originally posted by P-J View Post
      Oliko vakipöntöt neliskantikkailla ulostuloilla?

      Joitakin asioita pitää ainakin kokeilla kerran elämässään.
      Ihan orkkispeli oli kyseessä.
      ja sitten yritin tehdä topikin mutta ei onnistunum prkl.
      Joten tänne laitan sen kun tämän mallin topikkeja on vain muutama.

      Onko pojilla kokemusta tuosta mallista. Läntökohtana ei varmasti halvin ylläpidettävä eikä tehokkain mahdollinen auto mutta ON siinä tyyliä.

      Mun käsitys on että laatikot antautuu näistä ensimmäisenä. Pitääkö paikkansa? No kohde autosta on laatikko remontoitu.
      Entäs koneen kestävyys tai huonot kohdat sen puolella?
      Sekin on kohde autosta remontoitu.

      Sitten kaikki mitä pitäisi huomioida kun lähtee autoa katsomaan.

      kiitoksia vinkeistä ja neuvoista.
      T:Markku

      P.S sitä ei tarvitse kertoa että auto on huonosti muotoiltu, sitä on kallis pitää tai että se vie paljon bensaa.
      sigpic

      Comment

      • MarQu
        Moderator
        • Mar 2006
        • 5520
        • Vaasa

        #48
        Dodii talliinhan tuo kasi sitten tuli. Nyt vaan ootetaan että kuvaaja jaksaa saapua paikalle nii saa kuvat kulkineesta.
        sigpic

        Comment

        • Mystinen
          Bimmer Enthusiast
          • Mar 2005
          • 1206
          • Kehä3

          #49
          Hieno valinta Mun mielestä kasi on aina ollu jotenki omalla tavallaan upeen näkönen. Kyllä kelpais varsinki 850+manuaali+lukkoperä

          Vaparien virittäminen on säälittävää
          350hp/480Nm@0,666bar
          xxxhp/670Nm@1,6bar
          - Mystinen.Fi -
          -ISO maailma välillä pelottaa Connection-

          Comment

          • Laku
            Bimmer Enthusiast
            • Apr 2007
            • 17529
            • Turku

            #50
            Onnittelut minultakin kuningasmallin hankinnasta !
            Näillä mennään:
            - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
            - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
            - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
            - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


            Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

            Comment

            • r.w.
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2007
              • 2510
              • Länsirannikko

              #51
              Originally posted by MarQ83 View Post
              Mun käsitys on että laatikot antautuu näistä ensimmäisenä. Pitääkö paikkansa? No kohde autosta on laatikko remontoitu.
              Entäs koneen kestävyys tai huonot kohdat sen puolella?
              Sekin on kohde autosta remontoitu.
              Kun joskus paukahtaa aski uudemman kerran niin multa voi kysellä toista tilalle.

              Mekaanisesti se kone on niin luotettava, ettei kannata itseään turhalla huolella piinata. Sytytyspuolella voi olla ongelmaa, pientä anturivikaa saattaa ilmetä ja kaasuläpät tahtovat vanhemmista jumittaa. Oireet aiheuttajineen ovat välillä melko salakavalia, mutta ei tuo auto lopulta paljoa vaadi, kunhan huolenpitoon vaan paneutuu riittävällä rakkaudella.
              1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10

              Comment

              • jones69
                BTCF Member
                • Dec 2005
                • 510
                • Myrskylä

                #52
                unelmat tääläkin toteutuneet...

                ... Tuli vihdoinkin hankittua 850:nen josta olen usean vuoden jo unelmoinut...

                Auto on vuosimallia 91, ajettu karvan päälle 100tkm! Japanista tuotu (ohjaus kuitenkin vasemmalla). Värinä mauritiusblau ja vanteina 3 osaiset 17" schnitzerit. Löytyy csi:n etupuskuria ym. Pistän showroomiin kunhan saan myllytettyä jne. Auto ei ole vielä suomen kilvissä, verotan vasta keväämmällä.

                Kaikennäköistä pisteosaa kuitenkin tarttisin, kuten ajovalot ja sisustan muoviosia. Tietääkö kukaan esim. Saksasta joidenkin purkaamoiden nettiosoitteita josta voisi saada kasiin osia?!
                E91 320d ///M-Sport "Voll"

                E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"

                Comment

                • Laku
                  Bimmer Enthusiast
                  • Apr 2007
                  • 17529
                  • Turku

                  #53
                  Originally posted by jones69 View Post
                  ... Tuli vihdoinkin hankittua 850:nen josta olen usean vuoden jo unelmoinut...

                  Auto on vuosimallia 91, ajettu karvan päälle 100tkm! Japanista tuotu (ohjaus kuitenkin vasemmalla). Värinä mauritiusblau ja vanteina 3 osaiset 17" schnitzerit. Löytyy csi:n etupuskuria ym. Pistän showroomiin kunhan saan myllytettyä jne. Auto ei ole vielä suomen kilvissä, verotan vasta keväämmällä.
                  Tätä jään mielenkiinnolla odottamaan showroomiin...
                  Näillä mennään:
                  - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                  - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                  - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                  - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                  Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                  Comment

                  • 928 GTS
                    Bimmer Enthusiast
                    • Aug 2006
                    • 1559
                    • Helsinki

                    #54
                    Kun tuli Japanista niin on erittäin todennäköisesti automaatilla. Vähät kilometrit on sillä suunnalla enemmän sääntö kun poikkeus ja Euro-autojen kuntokin yleensä melko hyvä.
                    -92 928 GTS
                    -98 550 Maranello

                    Comment

                    • Laku
                      Bimmer Enthusiast
                      • Apr 2007
                      • 17529
                      • Turku

                      #55
                      Miksikäs siellä sitten niin vähän kilometrejä autoihin tulee?
                      Pieni saari ?
                      Näillä mennään:
                      - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                      - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                      - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                      - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                      Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                      Comment

                      • 928 GTS
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2006
                        • 1559
                        • Helsinki

                        #56
                        Junalla töihin kun keskustassa ei ole paikkaa minne parkkeerata Bemua. Sillä ajellaan sitten pyhänä sukulaisiin jos keli on hyvä.
                        -92 928 GTS
                        -98 550 Maranello

                        Comment

                        • jones69
                          BTCF Member
                          • Dec 2005
                          • 510
                          • Myrskylä

                          #57
                          Originally posted by 928 GTS View Post
                          Kun tuli Japanista niin on erittäin todennäköisesti automaatilla. Vähät kilometrit on sillä suunnalla enemmän sääntö kun poikkeus ja Euro-autojen kuntokin yleensä melko hyvä.
                          Juu, on automaatilla ja japanin otteeseenhan kirjoitetaan jokaisen omistajavaihdoksen yhteydessä päiväys ja kilometrit. Vaikka onkin japanista niin onneksi on kaikissa valoissa e-hyväksynnät jne.
                          Ainoastaan valokuvio pitää kääntää oikeinpäin. Ainoa syy miksi umpioita kaipailen on se että molemmissa umpioissa on "kuori" rikki. Jos ei löydy mistään niin sitten täytyy muovihitsauttaa ne. Kuljetusvaurioitakin on muutama tullut matkalla suomeen, eikä ihme koska maavaraa on vain 9 cm. Etupuskuri hieman roikkuu ja vasemmassa helmalevikkeessä on halkeama. Myös omassa "kuljetuksessa" on tullut yksi vaurio, nimittäin kiihdytin vauhtia n.200km/h (tietenkin suljetulla alueella ) jolloin vasemman umpion päällä oleva pelti otti ilmaa allensa lentäen irti. Tämä siis johtuen rikkinäisestä ajovalon kotelosta. Peltiin tuli hirveästi syviä naarmuja eli senkin uudelleen maalaus on edessä...
                          E91 320d ///M-Sport "Voll"

                          E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"

                          Comment

                          • MarQu
                            Moderator
                            • Mar 2006
                            • 5520
                            • Vaasa

                            #58
                            Originally posted by jones69 View Post
                            Juu, on automaatilla ja japanin otteeseenhan kirjoitetaan jokaisen omistajavaihdoksen yhteydessä päiväys ja kilometrit. Vaikka onkin japanista niin onneksi on kaikissa valoissa e-hyväksynnät jne.
                            Ainoastaan valokuvio pitää kääntää oikeinpäin. Ainoa syy miksi umpioita kaipailen on se että molemmissa umpioissa on "kuori" rikki. Jos ei löydy mistään niin sitten täytyy muovihitsauttaa ne. Kuljetusvaurioitakin on muutama tullut matkalla suomeen, eikä ihme koska maavaraa on vain 9 cm. Etupuskuri hieman roikkuu ja vasemmassa helmalevikkeessä on halkeama. Myös omassa "kuljetuksessa" on tullut yksi vaurio, nimittäin kiihdytin vauhtia n.200km/h (tietenkin suljetulla alueella ) jolloin vasemman umpion päällä oleva pelti otti ilmaa allensa lentäen irti. Tämä siis johtuen rikkinäisestä ajovalon kotelosta. Peltiin tuli hirveästi syviä naarmuja eli senkin uudelleen maalaus on edessä...
                            Joko oot perehtyny kuinka ihmeessä tuohon vaihdetaan polttimot? Ite en oo ehtiny viel niin pitkälle tutustua mutta ilmeisesti tuo päällymuovi pois ja sitä kautta sinne pääsee. Asiasta aasinsilmään, otikko minkälaisen vakuutuksen ja paljo makso? Ite haen harrasteajoneuvo vakuutusta jossa olis kolarointiki mukana. 4 kuvaa pitää lähettää ja tiedot autosta sekä oma hinta-arvio. mut mä laskin että maksais jotain 403e(jos auton arvo about 14.5te)+193e liikenne vakuutus. ei mun mielestä ihan älytön vakuutusmaksu.
                            sigpic

                            Comment

                            • jones69
                              BTCF Member
                              • Dec 2005
                              • 510
                              • Myrskylä

                              #59
                              Originally posted by MarQ83 View Post
                              Joko oot perehtyny kuinka ihmeessä tuohon vaihdetaan polttimot? Ite en oo ehtiny viel niin pitkälle tutustua mutta ilmeisesti tuo päällymuovi pois ja sitä kautta sinne pääsee. Asiasta aasinsilmään, otikko minkälaisen vakuutuksen ja paljo makso? Ite haen harrasteajoneuvo vakuutusta jossa olis kolarointiki mukana. 4 kuvaa pitää lähettää ja tiedot autosta sekä oma hinta-arvio. mut mä laskin että maksais jotain 403e(jos auton arvo about 14.5te)+193e liikenne vakuutus. ei mun mielestä ihan älytön vakuutusmaksu.
                              Polttimo vaihdetaan siten että: -> Konepelti auki(valot kiinni) --> pellin irroitus (1x ristipää ruuvi umpion takaosassa) ---> vedät peltiä "eteenpäin" keulan suuntaisesti ----> pellin alla on umpion "kuoressa" kumi tulpat kullekkin polttimolle, tulppa irti -----> polttimon vaihto ------> kasaus vastakkaisessa järjestyksessä...

                              Asiasta viidenteen: mitkä ovat ne valo umpiot jotka sijaitsevat parkin ja vilkun vieressä. Ja miten ne valot saa palamaan?!
                              E91 320d ///M-Sport "Voll"

                              E28 530d (M57D30N2) "ikuisuusprojekti"

                              Comment

                              • 928 GTS
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2006
                                • 1559
                                • Helsinki

                                #60
                                Originally posted by jones69 View Post
                                Asiasta viidenteen: mitkä ovat ne valo umpiot jotka sijaitsevat parkin ja vilkun vieressä. Ja miten ne valot saa palamaan?!
                                http://www.bmw850.de/exterior.html#lampen

                                Todennäköisesti niiden pitäisi syttyä aina kun pitkät on päällä. Samaten kun pitkiä vilauttaa ja luukut on kiinni.
                                -92 928 GTS
                                -98 550 Maranello

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎