Announcement

Collapse
No announcement yet.

Lahti Classic Motor Show meetup 4.5.2024

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Flamen
    Bimmer Fanatic
    • Sep 2011
    • 523
    • Kuopio

    Lahti Classic Motor Show meetup 4.5.2024

    Arvon kasilaiset

    Lahti Classic Motorshow järjestetään Lahdessa 4. -5.5.2024 Lahden Urheilu- ja Messukeskuksessa. BMW- ajoneuvojen merkkiedustus löytyy BTCF:fän osastolta B7.

    Messukeskuksen pihan P30V alue on varattu 30- vuotiaille, tai sitä vanhemmille ajoneuvoille. Meidän E31-koriset alkaa olemaan jo sitä ikäluokkaa, että tuolle alueelle pääsee rekisteritodistusta näyttämällä.
    https://classicmotorshow.fi/paikka-ja-pysakointi/

    Ajatuksena oli järjestää kasimiitti tällä P30V alueella lauantaina 4.5.

    Unelmatilanteessa saadaan kaksi kasia vierekkäin. Alue tosin täyttyy suhteellisen nopeasti, joten "kasien" pitäisi saapua yhtaikaa jotta päästäisiin vierekkäin napottamaan tälle harrasteparkkialueelle.

    Itse ainakin saavun omalla kasilla paikalle, onko muita henkilöitä jotka jo nyt pystyvät jo nyt varmistamaan oman paikalle tulonsa lauantaina?
    Tämä kasiparkki voi toimia kokoontumispaikkana kaikille kaseista kiinnostuneille.​
    Ruosteeton Karmann
  • Laku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 17404
    • Turku

    #2
    Avaan pelin omalta osaltani. Ilmoista riippuen koitan saada huhtikuussa Kasin koeajo-/katsastuskuntoon. Tuo akkuvuoto-ongelma on sellainen, että siihen tarvitsen ulkopuolista apua ja sitten katsastus. Muutenhan tuo on kutakuinkin ajokunnossa. Joka tapauksessa pahoin pelkään, että 4.5. tulee liian aikaisin minulle.

    Csi ei tod.näköisesti tule liikkumaan tänä(kään) kesänä.
    Näillä mennään:
    - BMW E81 118i since 2017
    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

    Comment

    • sl350
      Newbiemmer
      • Jun 2017
      • 28
      • Oulu

      #3
      Originally posted by Laku View Post
      Avaan pelin omalta osaltani. Ilmoista riippuen koitan saada huhtikuussa Kasin koeajo-/katsastuskuntoon. Tuo akkuvuoto-ongelma on sellainen, että siihen tarvitsen ulkopuolista apua ja sitten katsastus. Muutenhan tuo on kutakuinkin ajokunnossa. Joka tapauksessa pahoin pelkään, että 4.5. tulee liian aikaisin minulle.

      Csi ei tod.näköisesti tule liikkumaan tänä(kään) kesänä.
      Täällä hoituisi GM 2 konkkien vaihto, olisi tietenkin hyvä jos jollain olisi tietoa kuka homman hoitaisi Suomessa, näitä ongelmia on varmasti monella muullakin kasin omistajalla. Itsellä ei mitään hajua näistä sähkövioista.
      ​​​​​​https://www.pusches.de/index.php/tei...uct/view/1/289

      Comment

      • sl350
        Newbiemmer
        • Jun 2017
        • 28
        • Oulu

        #4
        Originally posted by Flamen View Post
        Arvon kasilaiset

        Lahti Classic Motorshow järjestetään Lahdessa 4. -5.5.2024 Lahden Urheilu- ja Messukeskuksessa. BMW- ajoneuvojen merkkiedustus löytyy BTCF:fän osastolta B7.

        Messukeskuksen pihan P30V alue on varattu 30- vuotiaille, tai sitä vanhemmille ajoneuvoille. Meidän E31-koriset alkaa olemaan jo sitä ikäluokkaa, että tuolle alueelle pääsee rekisteritodistusta näyttämällä.
        https://classicmotorshow.fi/paikka-ja-pysakointi/

        Ajatuksena oli järjestää kasimiitti tällä P30V alueella lauantaina 4.5.

        Unelmatilanteessa saadaan kaksi kasia vierekkäin. Alue tosin täyttyy suhteellisen nopeasti, joten "kasien" pitäisi saapua yhtaikaa jotta päästäisiin vierekkäin napottamaan tälle harrasteparkkialueelle.

        Itse ainakin saavun omalla kasilla paikalle, onko muita henkilöitä jotka jo nyt pystyvät jo nyt varmistamaan oman paikalle tulonsa lauantaina?
        Tämä kasiparkki voi toimia kokoontumispaikkana kaikille kaseista kiinnostuneille.​
        Terve Niko, itse olen tulossa lauantaina, varasin majoituksen Vierumäeltä. Olisi toive että tavattaisi esim Lahden pohjois-puolella jollain huoltoasemalla josta jatkettaisi yhdessä kyseiselle messualueelle, mikä kellonaika ym. Pienen pieni säävaraus on tälle reissulle. Palataan...

        Comment

        • mige95
          BTCF Member
          • Mar 2014
          • 1148
          • lahti

          #5
          Voisin tulla, mun kasi ei vaan täytä tuota 30v ikäkriteeriä, se on 08/1994 valmistunut.
          -g20 330e
          -e31 840ci sc
          -e46 316i (m52tub25)

          EX- f11 530d lci
          Ex- f01 730d
          Ex-94 e36 344i cabriolet harraste.
          Ex: -06 e61 535d m-sport
          Ex:-02 e39 530d manual
          Ex -93 e34 520i

          Vikakoodin lukua ja bimmercode koodauksia päijät-hämeessä.

          M62tu ajoitustyökalut.
          N47/n57 ajoitustyökalut.

          Comment

          • BmAri
            Newbiemmer
            • May 2013
            • 12
            • Kauniainen,

            #6
            Kalenterissa on, mutta varmuudella en voi luvata. Voisittelko yst. laittaa kellonajan ja paikan, niin pyrin paikalle. Itse tulen pääkaupunkiseudulta.
            Last edited by BmAri; 02-04-2024, 10:32.

            Comment

            • Kal.ju
              BTCF Member
              • Mar 2003
              • 2870
              • Akaa / Toijala

              #7
              Originally posted by mige95 View Post
              Voisin tulla, mun kasi ei vaan täytä tuota 30v ikäkriteeriä, se on 08/1994 valmistunut.
              Sen verran huutelen täältä taustalta, että ainakin viimevuonna sain tuon omani 9/93 valmistuneen E34:sen tuonne parkkiin. Tosin saavuttiin hieman myöhemmin pelipaikoille, jolloin selkeästi oli jo hätäisimmät poistuneet.
              Last edited by Kal.ju; 03-04-2024, 14:15.

              Comment

              • Flamen
                Bimmer Fanatic
                • Sep 2011
                • 523
                • Kuopio

                #8
                Sain aikoinaan myös oman 1990 vuosimallin E30 parkkiin vuonna 2018, joten eiköhän se riitä että mallin valmistus on alotettu +30 vuotta sitten. Rivissä alkaa näkyä varmaan myös E36 korimalleja.
                Ruosteeton Karmann

                Comment

                • Flamen
                  Bimmer Fanatic
                  • Sep 2011
                  • 523
                  • Kuopio

                  #9
                  Majoitukset on nyt hankittu, enää tartteis saada kasi ulos tallista ja katsastettua
                  Ruosteeton Karmann

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎