Kuljettajan jakkarasta lopetti korkeudensäätö toimintansa, kuuluu pelkää rutinaa kun koittaa säätää. Onko kukaan perehtynyt tuon toimintaan/korjaamiseen?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e31 jakkaran säätömoottoriongelma
Collapse
X
-
Huomenta,
tyyppivika joka yleensä johtuu siitä että vaijeri "kuluu" ja tipahtaa pois moottorin päästä. Tai sitten katkeaa.
Kaapelin korjaus on ihmisen tehtävissä, näin tuota tehtävän ihan livenä kerran PNW-meetissä, mutta en ole saanut itseäni niskasta että olisin aloittanut korjauksen omaani. Idea on että puretaan kaapelia niin että sitä voi käsin "venyttää" ja/tai katkaistaan kaapelin suojaa n. 5mm jotta itse kaapeli "jatkuu".
Mulla ei toimi vänkärin puolella nosto toiselta puolelta (vääntää vinoon)
Suriseeko siellä jos nappulaa painaa ? Ellei, voi olla vaan hapettunut kytkin.
Ei surise mutta naksuu => Moottori jumissa. Noitakin on TeeItse miehet korjanneet.
(ok, rutina voidaan ymmärtää surinaksi tässä tapauksessa)
Ohjeita aiheen tiimoilta:
=> Click => 52 - Seats
ja
Jyrki
E31, 1991: M70B50, Showroom ja Project Cinderella
"...jos näät mut joskus pemarin ratissa niin tuu ampumaan..." -vuodelta 1987-
(ex: E30, E32, E34, E36)
-
-
Kiitokset hyvistä vastauksista/linkeistä!
Jyrkille: Kyllä moottori surisee, kun kytkintä painaa eli liekkö tuo vaijeri irronnut, pitää tarkistaa. Ainoa mitä mietin on, kun tuo ei nosta kummaltakaan puolelta...
Aapo-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
-
Mikäli tuuria on, saa tämänkin tapauksen korjattua pientä kekseliäisyyttä käyttäen! Kaapeli siis oli todellakin irronnut moottorista.Last edited by aapok; 02-08-2009, 21:42.-Aapo-
520da touring Lci M-sport -07
1600-2 -68 (kaveriprojekti)
Chevrolet Avalanche LTZ -09
Sea Ray 230 sundancer -94
Comment
-
Comment