Edessäpäin oleva projekti olisi vaihtaa sekä alempi, että ylempi öljypohjan tiiviste. Konehan on 12-mukinen M70. Näin etukäteen mielellään kokemuksia/vinkkejä kyseisen operaation suorittaneilta. Öljypumppu ilmeisesti kannattaa samalla tsekata, mutta olisiko jotain muuta vaihdettavaa/tsekattavaa samalla, kun paikat levällään?
Kuva konstruktiosta:

Nettiä selatessa löytyi vaihtoehto, jossa ei irroteta laatikkoa, vaan apurunko pois: Linkki
Jos oikein ymmärsin, niin tässä lähestymistavassa ainoa ongelma vaihdelaatikon päässä olevista neljästä pultista reunimmaiset, joihin ei pääse käsiksi ilman radikaalimpaa lähestymistapaa (linkin pari viimeistä kuvaa ja ylimääräiset reiät).
Pitää heittää jonkinsorttista raporttia tänne, kun homma etenee siihen pisteeseen. Muistaa myös kuvia napsia samalla.
Kommenttia?
Kuva konstruktiosta:

Nettiä selatessa löytyi vaihtoehto, jossa ei irroteta laatikkoa, vaan apurunko pois: Linkki
Jos oikein ymmärsin, niin tässä lähestymistavassa ainoa ongelma vaihdelaatikon päässä olevista neljästä pultista reunimmaiset, joihin ei pääse käsiksi ilman radikaalimpaa lähestymistapaa (linkin pari viimeistä kuvaa ja ylimääräiset reiät).
Pitää heittää jonkinsorttista raporttia tänne, kun homma etenee siihen pisteeseen. Muistaa myös kuvia napsia samalla.
Kommenttia?
Comment