Eli takaylätukivarsien sisemmistä puslista pomppas katsastus. Pystyykö vaihtamaan pelkät puslat vai meneekö koko tukivarsi uusiks ???
Eli tuollainen pyydys jäi käsiin niinkun puol vahingossa ja nyt on pilkahtana mieleen toinen toistaan oudoimpia kysymystä. esim. tuo automaatti laatikon ohjaus nappi, siinä merkinnät S E M. Pienen tutkailun jälkeen jos oikein ymmärsin niin laatikko on zf4hp24 ja S=sport E=economy M=manual.
S:n ja E:n ymmärrän mut tuon M:n merkitys ja toiminta on vielä aikas epäselvä.
1.Eli jos joku selvittäs mulle tuon M:n merkityksen ja toiminnan niinkun selko kielellä.
2.Onko näissä 4-vaihteisissa automaateissa perävälitys joku 3,15 ? Aika pitkältä tuntuu ainakin. Mites jos sinne laittas vähän tiheemmän ku tuskin jaksaa kiertää loppuun asti isoimmalla vaihteella tällä perävälityksellä, vai miten lie?
Eli tuollainen pyydys jäi käsiin niinkun puol vahingossa ja nyt on pilkahtana mieleen toinen toistaan oudoimpia kysymystä. esim. tuo automaatti laatikon ohjaus nappi, siinä merkinnät S E M. Pienen tutkailun jälkeen jos oikein ymmärsin niin laatikko on zf4hp24 ja S=sport E=economy M=manual.
S:n ja E:n ymmärrän mut tuon M:n merkitys ja toiminta on vielä aikas epäselvä.
1.Eli jos joku selvittäs mulle tuon M:n merkityksen ja toiminnan niinkun selko kielellä.
2.Onko näissä 4-vaihteisissa automaateissa perävälitys joku 3,15 ? Aika pitkältä tuntuu ainakin. Mites jos sinne laittas vähän tiheemmän ku tuskin jaksaa kiertää loppuun asti isoimmalla vaihteella tällä perävälityksellä, vai miten lie?
Comment