Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä CSI etupuskurin alaosa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Balle
    BTCF Member
    • Aug 2002
    • 3413
    • UKI, Suomen New York

    Mistä CSI etupuskurin alaosa?

    Mistäs noita löytää?
    Possuja ja Bemareita
  • Laku
    Bimmer Enthusiast
    • Apr 2007
    • 17529
    • Turku

    #2
    Lasikuituisia tuolta kaverilta:



    Schmiedmannilla on ALPINA-lippaa (joka on kyllä hienompi IMO), mutta Csi-lippaa ei taida sieltä saada....:think
    Näillä mennään:
    - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
    - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
    - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
    - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


    Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

    Comment

    • Balle
      BTCF Member
      • Aug 2002
      • 3413
      • UKI, Suomen New York

      #3
      Kiitos Laku!!

      Laitoin postia kaverille, vastasta että CSI lippoja löytyy hintaan 300eur.
      Onkos joku asennellut noita tuon kaverin tekemiä virityksiä?
      sinänsä vakiokin olis ok mutta kun tuli tuupattua keula hankeen tuossa pihatiellä ja se vakiolippa on nyt aivan soirona & kiinni nippusiteillä.
      Kun kerran uutta ostaa niin melkein sitten tuo CSI lippa sinne!?:think

      Alpina on myös hieno mutta aika tyyris ja kun autossa ei ole mitään muuta alpinaa.

      Kun saan ton lippahomman kuntoon niin auto menee maalarille ja vanteetkin tuli hommattua (kunnon koottavat valssit isoilla huulilla).
      Possuja ja Bemareita

      Comment

      • Laku
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2007
        • 17529
        • Turku

        #4
        No problem.

        Mulla menee Csi-TAKAlippa keväällä kasiin paikalle. Ihan ok jälkeä se oli, lasikuitulipare on mitä on...

        Muuten en tiedä kokemuksista.
        Näillä mennään:
        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


        Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

        Comment

        • Lassi E31
          Bimmer Rookie
          • Sep 2008
          • 30
          • Lapua

          #5
          Multa löytys aivan priima orkkis alaosa. Ei siis Csi malli mutta kunto on hyvä, ostin tuon n.5 vuotta sitten uutena. Vaihdoin sittemmin myös CSI malliin ja tuo alaosa jäi ylimääräiseksi.
          NYT lähtis halvalla.

          -Lassi

          Comment

          • Carbonfiber
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 5226
            • Hki 43

            #6
            Originally posted by Lassi E31 View Post
            Multa löytys aivan priima orkkis alaosa. Ei siis Csi malli mutta kunto on hyvä, ostin tuon n.5 vuotta sitten uutena. Vaihdoin sittemmin myös CSI malliin ja tuo alaosa jäi ylimääräiseksi.
            NYT lähtis halvalla.

            -Lassi
            OT: Annettujen vihjeiden perusteella, sulla lienee se käyttöautolla vaasassa myynnissä ollut cessi? Nyt vaan esittelyä siitä foorumille.
            Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
            Z3 Roadster 2.8 '98
            isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
            ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
            Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
            Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



            - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

            Comment

            • Lassi E31
              Bimmer Rookie
              • Sep 2008
              • 30
              • Lapua

              #7
              Originally posted by Carbonfiber View Post
              OT: Annettujen vihjeiden perusteella, sulla lienee se käyttöautolla vaasassa myynnissä ollut cessi? Nyt vaan esittelyä siitä foorumille.
              No ei nyt aivan

              Autoni on 850ciM70 6v manuaali.
              Kävin myös tuota aitoa CSi:tä katsomassa mutta silloin ei kauppoja syntynyt.
              Tarpeeksi uppoaa rahaa tähän karvalakki malliinkin.
              Auto on kokenut nyt jonkunmoisen csi päivityksen etupuskuria ja peiliä ja jousia myöten. Takana on Csi spoileri ja nyt keväällä ajattelin (jos vaan massia riittää niin laitan myös tuon takapuskurin.
              Jos tämänpäivityksen sais tehtyä niin voishan siitä muutaman kuvan laittaa. Toki kaikkihan nämä on saman näköisiä...
              -Lassi

              Comment

              • Carbonfiber
                Bimmer Enthusiast
                • Oct 2005
                • 5226
                • Hki 43

                #8
                Originally posted by Lassi E31 View Post
                No ei nyt aivan

                Autoni on 850ciM70 6v manuaali.
                Kävin myös tuota aitoa CSi:tä katsomassa mutta silloin ei kauppoja syntynyt.
                Tarpeeksi uppoaa rahaa tähän karvalakki malliinkin.
                Auto on kokenut nyt jonkunmoisen csi päivityksen etupuskuria ja peiliä ja jousia myöten. Takana on Csi spoileri ja nyt keväällä ajattelin (jos vaan massia riittää niin laitan myös tuon takapuskurin.
                Jos tämänpäivityksen sais tehtyä niin voishan siitä muutaman kuvan laittaa. Toki kaikkihan nämä on saman näköisiä...
                -Lassi
                Jaa ymmärsin, että vaihdoit auton csi-malliin.
                Mercedes-Benz C300eT Business AMG '23 CO2 13g/km | 275Nm/litre
                Z3 Roadster 2.8 '98
                isoäidin yk-bemari CO2 225 g/km | 98Nm/litre
                ALPINA B10 V8 Touring #152 '99 CO2 320 g/km | 104Nm/litre
                Land Rover Discovery Series II V8i '01 CO2 397 g/km | 86Nm/litre
                Porsche 911 Turbo '01 CO2 309 g/km | 156Nm/litre



                - BTCF Kotileipojat = Kovat kokkaa - / Long live VaasaConnection & Team -Helsingby Tallit-

                Comment

                • Hantte
                  Bimmer Fanatic
                  • Jun 2011
                  • 350
                  • Helsinki

                  #9
                  Originally posted by Balle View Post
                  Kiitos Laku!!

                  Laitoin postia kaverille, vastasta että CSI lippoja löytyy hintaan 300eur.
                  Onkos joku asennellut noita tuon kaverin tekemiä virityksiä?
                  sinänsä vakiokin olis ok mutta kun tuli tuupattua keula hankeen tuossa pihatiellä ja se vakiolippa on nyt aivan soirona & kiinni nippusiteillä.
                  Kun kerran uutta ostaa niin melkein sitten tuo CSI lippa sinne!?:think

                  Alpina on myös hieno mutta aika tyyris ja kun autossa ei ole mitään muuta alpinaa.

                  Kun saan ton lippahomman kuntoon niin auto menee maalarille ja vanteetkin tuli hommattua (kunnon koottavat valssit isoilla huulilla).
                  Linkki on hävinnyt ebaystä. Voitko laittaa mulle yhteystiedot vaikka privana?
                  Hantte
                  Z4 sDRIVE 35i, -09
                  ex: E31, 850i, -91

                  Comment

                  • P-J
                    Bimmer Fanatic
                    • Dec 2005
                    • 491
                    • Hervanta

                    #10
                    Alpinan konepelti. Se olis kaunis.
                    sigpic

                    xenonled.com

                    Comment

                    • Hantte
                      Bimmer Fanatic
                      • Jun 2011
                      • 350
                      • Helsinki

                      #11
                      Originally posted by Hantte View Post
                      Linkki on hävinnyt ebaystä. Voitko laittaa mulle yhteystiedot vaikka privana?
                      Ei tartte linkkiä enää.
                      Ostin oman lipan Bemarilta. Ruiskurutistettu elokuussa 2016 valmistusaikakellon mukaan ja porattu lokakuussa 2016 tarran mukaan.
                      Verollinen hinta Suomessa Bemarilta 800+ euroa miinus alennukset. Lisäksi muutamalla satasella kiinnikkeitä ja ilmanohjaimia sun muuta tillbehöriä.
                      Jos haluaa uuden CSi-puskurin vakiopuskurin tilalle hyvin asennettuna ja maalattuna, niin ei kannata onanoida alle kahden tonnin, mikäli teettää muilla. Purku, sovitus, maalaus, kasaus jne. vievät nopeiltakin enemmän kuin "Wheeler Dealersin" 840 remppa kesti.:think

                      Mutta perkele, se on kaunis ja koko rahan arvoinen!
                      Hantte
                      Z4 sDRIVE 35i, -09
                      ex: E31, 850i, -91

                      Comment

                      • Laku
                        Bimmer Enthusiast
                        • Apr 2007
                        • 17529
                        • Turku

                        #12
                        Originally posted by Hantte View Post
                        Mutta perkele, se on kaunis ja koko rahan arvoinen!


                        Itse tilasin aikanaan kaverille Pielmeierille Saksasta, hinta oli tilpehööreineen muistaakseni 700-800 kintaalla. Vuosi oli jotain 2012-13...?
                        Näillä mennään:
                        - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                        - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                        - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                        - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                        Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                        Comment

                        • Hantte
                          Bimmer Fanatic
                          • Jun 2011
                          • 350
                          • Helsinki

                          #13
                          Originally posted by Laku View Post


                          Itse tilasin aikanaan kaverille Pielmeierille Saksasta, hinta oli tilpehööreineen muistaakseni 700-800 kintaalla. Vuosi oli jotain 2012-13...?
                          Kuten aiemmin kirjoitin, niin itse maksoin 700+ euroa Suomessa alennuksineen. Lähtöhinta oli jotain 830 euroa. Ei siis kannata tilata Saksasta, kun rahti puolen kuution paffiloodasta syö hintaedun. Puutaan siis muutamista kympeistä eli irtoprosenteista koko projektin hinnassa.

                          Harmittaa, etten vienyt puskuria ja keulan yläosaa (kärsää) kivensuojateipattaviksi silloin, kun ne oli maalattu ja irtonaisina. :think
                          Nyt, jos teippauttaa (=kannattaisi teippauttaa) vaatii koko roskan (kärsä ja puskuri) irroittamista ja asentamista. Ja sehän on helppoa kuin Wheeler Dealer'sissa: https://www.youtube.com/watch?v=wosq...E4B033120C3C7C
                          Muutama ruuvi vex (liki sata ja letkut lisäksi) ja siinä menikin puoli päivää ja asennukseen saman verran.
                          Hantte
                          Z4 sDRIVE 35i, -09
                          ex: E31, 850i, -91

                          Comment

                          • mikae34
                            Bimmer Enthusiast
                            • Apr 2004
                            • 4992
                            • Forssa

                            #14
                            Originally posted by Hantte View Post
                            Kuten aiemmin kirjoitin, niin itse maksoin 700+ euroa Suomessa alennuksineen. Lähtöhinta oli jotain 830 euroa. Ei siis kannata tilata Saksasta, kun rahti puolen kuution paffiloodasta syö hintaedun. Puutaan siis muutamista kympeistä eli irtoprosenteista koko projektin hinnassa.

                            Harmittaa, etten vienyt puskuria ja keulan yläosaa (kärsää) kivensuojateipattaviksi silloin, kun ne oli maalattu ja irtonaisina. :think
                            Nyt, jos teippauttaa (=kannattaisi teippauttaa) vaatii koko roskan (kärsä ja puskuri) irroittamista ja asentamista. Ja sehän on helppoa kuin Wheeler Dealer'sissa: https://www.youtube.com/watch?v=wosq...E4B033120C3C7C
                            Muutama ruuvi vex (liki sata ja letkut lisäksi) ja siinä menikin puoli päivää ja asennukseen saman verran.
                            En tiedä kuinka teit mutta se keulahan kannattaa ilman muuta irroittaa kokonaisena. Ei se ole muutakuin maskiritilän takaa ne törmäysiskunvaimentimien läpi menevät pultit auki. Sitten ilmanpuhdistimille menevien putkien klemmarit auki ja sisälokarien vapautus niin koko " nose cone" irtoaa yhtenä palana. Se on melko painava kokonaisuus mutta paljon helpompi homma kuin irroittaa se pelkkä muovikuori siitä edestä ja ennenkaikkea yrittää asentaa se sitten takaisin niin että kaikki menee oikeille paikoilleen. Pöydän päällä homma on helppoa kuin heinän teko.
                            Auto on liikkumaväline.

                            Comment

                            • Laku
                              Bimmer Enthusiast
                              • Apr 2007
                              • 17529
                              • Turku

                              #15
                              Vaikkei uskon asia olekaan, en kyllä jaksa uskoa, etteikö Saksasta saisi ko. puskuria paljon halvemmalla kuin Suomen marmorilta. Jos silti niin on, hyvään hintaan olet saanut:

                              Näillä mennään:
                              - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016
                              - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011
                              - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009
                              - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998


                              Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎