Ei löytynyt ainakaan universaalista luoteetlosta. Yritin etsiä talvella varaosaystävämyyjän avusuksella. Ei ole iuniversaali koko. On vaikea koko. Olen kännissä. Ei löypitää ostaa oem teile. Moro! =)
Nykyiset... '14 E500 Coupe
Ollut joskus... '07 MB CL63 AMG
'04 MB SLK55 AMG V8 Kleemann K2
'05 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K1
'94 Audi A8 4.2i V8
'00 MB CLK55 AMG V8 Kleemann K2
'92 BMW 850i 5.0i V12
'96 Ford Mustang SVT Cobra 4.6i 32V V8
'92 Lincoln TownCar 4.6i SOHC V8
'78 Ford Capri 2.9i BOA Cosworth V6
'77 Ford Capri 2.8i V6 ...Ja pienet sille!
Miksi mennä merta edemmäs kalaan? Vanha osanumero on joo Ended mutta kyllä niitä saa orggiksena vielä osanumerolla 64319071932.
28€/kpl genuinella joten pielemeiriltä varmaankin noin 25e tsipale, kaks menee siis.
En ole missään nähnyt tarvikeosana sitä. Kasiin harvoin saa mitään tarvikkeena . Molempiin kaseihin olen ne uusinut ja Pielmeier tietysti halvin vaihtoehto kuten Supa totesi.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Vanha suomalainen sanonta: "Se koira älähtää, mihin kalikka kalahtaa!"
Jaa mitä eikö ole 850CSi:n vara ostaa alkuperäistä BMW-osaa? Itse olen ainakin huoltanut omaa 840i:täni ihan alkuperäisillä varaosilla..
Raitisilmasuodattimet löytyvät konehuoneen puolella heti tuulilasinpyyhkijöiden alapuolelta. Nosta pyyhkijöitä vähän ylemmäs lasia, ota pyyhkijöiden keskeltä yksi muovimutteri pois ja alempaa kolme metallista pientä pulttia pois. Lähtevät 10mm avaimella. Sitten nosta metallinen kansi pois paikaltaan. Näet kotelossa kaksi raitisilmasuodatinta, jotka ovat pikakiinnikkeellä paikoillaan. Samalla kertaa kannattaa tarkistaa vedenpoistokanavat.
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Jaa mitä eikö ole 850CSi:n vara ostaa alkuperäistä BMW-osaa? Itse olen ainakin huoltanut omaa 840i:täni ihan alkuperäisillä varaosilla..
Raitisilmasuodattimet löytyvät konehuoneen puolella heti tuulilasinpyyhkijöiden alapuolelta. Nosta pyyhkijöitä vähän ylemmäs lasia, ota pyyhkijöiden keskeltä yksi muovimutteri pois ja alempaa kolme metallista pientä pulttia pois. Lähtevät 10mm avaimella. Sitten nosta metallinen kansi pois paikaltaan. Näet kotelossa kaksi raitisilmasuodatinta, jotka ovat pikakiinnikkeellä paikoillaan. Samalla kertaa kannattaa tarkistaa vedenpoistokanavat.
Ei ole valitettavasti varaa...
Taidan pestä ja imuroida ne. Sama öljyn kanssa on tarkoitus suodattaa vanhat öljyt käytettyjen kahvisuodattimien läpi ja käyttää uudestaan.
Laku, laitapas seuraavaan sakasan tilaukseen.
Viviendo en Lahiti
BMW 2007 e91 335d pre lci Biturbo
Bmw 2008 x3 e83 lci 3.0sd biturbo
Vw Corrado vr6
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Näillä mennään: - BMW F11 535d m-sport (käyttöautona) since 2016 - BMW E31 850Csi (kesäharrasteena) since 2011 - BMW E31 850i (kesäharrasteena) since 2009 - BMW E24 635Csi (odottaa museointia) since 1998
Tilasin EPDM:lle ja juuri tänään saapuivat minulle. Hinta 25,51€ / kappale + rahti.
Comment