Joo, vois toimia paremmin, jos olis kesäkumit orkkisvanteilla.
Nyt pääsin tarkistamaan speksit talvivanteista:
edessä 5x19 et43
Takana 6,5x19 et53
i3 renkaat
Collapse
X
-
Tuolta löytyy näitä vakiovanteiden ET lukemia.Originally posted by asse21 View PostMitenkäs nuo ET lukemat menikään orkkis vanteissa?
Mulla tuli tarvikevanteet kesäksi (Brock EB1) ja luulen, että niissä kaikissa ET on 28.
En tarkistanut kun ovat nyt alla.
Silloin ei ollut myyjällä mielestäni tarjota 43 ET:llä vanteita, joita nyt näkyi olevan myynnissä.
Ongelmana tässä nyt sellainen ilmiö, että uusin takarenkaat (175/60r19) ja autosta tuli todella uraherkkä.
Pyöränsuuntaus tehty orkkis vanteilla tammikuussa.
Pitääkö tuohon kokeilla laittaa etupäähän spacerit? Takarenkaat tulee kaarelle nyt.
Jostain taisin lukea, että orkkisvanteilla laittamalla taakse spacerit olis rauhallisempi ajaa.
Mulla siis aika paljon ulompana takapää.
https://forum.btcf.fi/forum/mallisar...98#post4719098
Leave a comment:
-
Mitenkäs nuo ET lukemat menikään orkkis vanteissa?
Mulla tuli tarvikevanteet kesäksi (Brock EB1) ja luulen, että niissä kaikissa ET on 28.
En tarkistanut kun ovat nyt alla.
Silloin ei ollut myyjällä mielestäni tarjota 43 ET:llä vanteita, joita nyt näkyi olevan myynnissä.
Ongelmana tässä nyt sellainen ilmiö, että uusin takarenkaat (175/60r19) ja autosta tuli todella uraherkkä.
Pyöränsuuntaus tehty orkkis vanteilla tammikuussa.
Pitääkö tuohon kokeilla laittaa etupäähän spacerit? Takarenkaat tulee kaarelle nyt.
Jostain taisin lukea, että orkkisvanteilla laittamalla taakse spacerit olis rauhallisempi ajaa.
Mulla siis aika paljon ulompana takapää.
Leave a comment:
-
Jos ei ulkonäöllisesti väliä, niin laittaisin joka nurkkaan 155/70r19 bridgestonet kesäksi.
Taidan itelleni laittaa taakse nuo 175/60.
Näissä ihan kohtuullinen kulutuskestävyys ollut.
Nankangiakin ja muutakin saa, mutta niistä en osaa sanoa minkälaisia.
Talvella ollut continentalit, jotka toimii hyvin.
Leave a comment:
-
Muijan vanha i3 tarvitsee uusia renkaita molempiin sarjoihin eli mitäs renkaita kannattaa perusvanteisiin nurkkapyörityksessä olevaan autoon hankkia? Nyt näkyi olevan 155 kitkoissa ympäri auton sekä 155 edessä ja 175 takana 2015 paistetuissa kesärenkaissa.
Leave a comment:
-
Taidan pysytellä vakiokokoisissa, kun ei ole kotilataustakaan.Originally posted by Doni View Posti3s 20" vanteille voi laittaa 195/55/20 joka nurkkaan. Näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä, mahtuu hyvin. Vaihtoehtoja on paljon. Kulutus ei tykkää, mutta jos range riittää, niin ei haittaa.
Leave a comment:
-
i3s 20" vanteille voi laittaa 195/55/20 joka nurkkaan. Näyttää hyvältä, tuntuu hyvältä, mahtuu hyvin. Vaihtoehtoja on paljon. Kulutus ei tykkää, mutta jos range riittää, niin ei haittaa.
Leave a comment:
-
Nuo onkin niin laadukkaita, että en ole kuullutkaan…Originally posted by huupi View PostJohan noita on google täynnä laadukkaita kiinalaisia 195/50R20 koossa: Tourador, Lanvigator ja Trackmax. Itse ajattelin laittaa Ecopiat 175/55 koossa taaksekin, kun tosiaan paremmin tarjolla järkihintaan.
Pitää kanssa pohtia tuota pienempää kokoa.
Leave a comment:
-
Johan noita on google täynnä laadukkaita kiinalaisia 195/50R20 koossa: Tourador, Lanvigator ja Trackmax. Itse ajattelin laittaa Ecopiat 175/55 koossa taaksekin, kun tosiaan paremmin tarjolla järkihintaan.
Leave a comment:
-
Muistaakseni takarengas on 195/50R20, jota rengaskontista löytyy vain 1 kpl (Ecopia). Eturengas on leveydeltään 175, johon löytyy enemmän vaihtoehtoja.Originally posted by asse21 View PostPoikkeaako siinä rengaskoko miten normi mallista?
rengaskontti.fi.fi tarjoaa ainakin nangangia...
Leave a comment:
-
Poikkeaako siinä rengaskoko miten normi mallista?
rengaskontti.fi.fi tarjoaa ainakin nangangia...
Leave a comment:
-
Kesärengasvaihtoehtoja lci i3s-malliin taitaa olla vain Bridgestone Ecopia ja Michelin ePrimacy. Onko muita tullut vastaan?
Leave a comment:
-
Olen nyt ajellut 1000km omalla minulle uudella i3 94h Rex:llä. Ja aivan jäätävä rengasmelu. Tosin minun pirssissä on -14 dotilla Ecopiat ja hiukan jo kulahtaneet muutenkin. Mussutin autoliikkeelle näistä renkaista ja sanoivat vaan että raportissa lukee katulailliset. Jännä kun auto -17 vm.Originally posted by juhamann View PostEntäs kesärenkaat? Autossa ehkä puoliväliin kuluneet Ecopia EP500:t ja melkoinen ulina karkealla asfaltilla. Hyvät ja hiljaiset, onko niitä?
Mutta viimeistään ensi keväänä siis renkaskauppaan täytyy mennä. Kaipaisin kans kokemuksia hiljaisista renkaista, koska auto ei ole hiljainen. Vähän pettynyt siihen. Muuten mieluinen auto.
Leave a comment:
-
Talvirenkaista puhuttaessa mainitaan oikeastaan vain Continental ja Nokian. Minkälaiset on Goodyear ULTRAGRIP ICE 2+? Satasen säästäisi kierroksessa Contiin verrattuna, mutta onko sen arvoista? :think Alkoi hirvittämään, että entäs jos ne pelottelut toteutuukin, ja renkaiden hinnat pomppaa pilviin, että pitäiskö kumit hankkia nyt, kun niitä vielä kohtuu rahaan saa.
Leave a comment:
Leave a comment: