Mitä rengasta suosittelisitte i4 M50 autoon? Ja tosiaan nastarengas, kiitos!
Mikä nastarengas olisi hyvä i4 M50 autoon?
Collapse
X
-
Tags: None
-
Kannattaa lukea tekniikan maailman uusin rengastesti. Perinteisesti Nokian ja Continental parhaat. Tällä foorumilla ne on paskoja ja suositellaan Hankookia. Itse katsoisin rengastestin tuloksia osa-aluettain ja muistaa jatkuvan rengaskehityksen eli vanhat suositukset on vanhoja.
-
Itse päädyin Nokian EV nastarenkaaseen erityisesti vieritävastuksen vuoksi. Sen on hyvin samaan suuruusluokkaa kuin parhailla kitkarenkailla. Ei tarvii antaa juurikaan range-tasoitusta kitkarenkaaseen nähden
Postiivinen yllätys oli myös että renkaat ovat hiljaiset nastapyöriksi.
se onko renkaat testiykköset vai kolmoset on mulle aika sama. Kärkipään renkaat on kaikki hyviä.Mini, E24, E90, G70
exät: E23, 2x E34, E39, 2x E83, E61, 2x E70, F15, G05
👍 1Comment
-
Originally posted by ritariässä View PostKannattaa lukea tekniikan maailman uusin rengastesti. Perinteisesti Nokian ja Continental parhaat. Tällä foorumilla ne on paskoja ja suositellaan Hankookia. Itse katsoisin rengastestin tuloksia osa-aluettain ja muistaa jatkuvan rengaskehityksen eli vanhat suositukset on vanhoja.
Comment
-
Originally posted by tiko4tiko View PostItse päädyin Nokian EV nastarenkaaseen erityisesti vieritävastuksen vuoksi. Sen on hyvin samaan suuruusluokkaa kuin parhailla kitkarenkailla. Ei tarvii antaa juurikaan range-tasoitusta kitkarenkaaseen nähden
Postiivinen yllätys oli myös että renkaat ovat hiljaiset nastapyöriksi.
se onko renkaat testiykköset vai kolmoset on mulle aika sama. Kärkipään renkaat on kaikki hyviä.
Comment
Comment