No, tilanteet etenee ja äSsää ajettuani aion (tietysti) päätyä siihen. Nyt on muutama ajettu mutta sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Esim X5 tottuneena ovathan nämä kuitenkin hieman "leikkiauton" oloisia ja näissä vanhemmissa repsottaa vehkeet vähän sieltä sun täältä. Ehkä se vielä löytyy..
No, tilanteet etenee ja äSsää ajettuani aion (tietysti) päätyä siihen. Nyt on muutama ajettu mutta sitä oikeaa ei ole vielä löytynyt. Esim X5 tottuneena ovathan nämä kuitenkin hieman "leikkiauton" oloisia ja näissä vanhemmissa repsottaa vehkeet vähän sieltä sun täältä. Ehkä se vielä löytyy..
Varmasti. Meillä pyritään "säästämään väärässä paikassa" eli pitäisi löytää halpa ja hyvä, automattina tarkottaisi nimenomaan vanhempaa CVT:tä. Pitää nyt vielä käyttää emäntä ajamassa manuaalia, kyllä se kuminauhaveto vie fiiliksen normi kuupperistakin ja varsinkin siitä..
Joo ja ei tarvi paljoa laittaa lisää niin saa sen ässä mallisen
Onhan toi hauska peli ajella varsinkin ahdettuna kun on voimaa pikkasen enenpi
Varmasti. Meillä pyritään "säästämään väärässä paikassa" eli pitäisi löytää halpa ja hyvä, automattina tarkottaisi nimenomaan vanhempaa CVT:tä. Pitää nyt vielä käyttää emäntä ajamassa manuaalia, kyllä se kuminauhaveto vie fiiliksen normi kuupperistakin ja varsinkin siitä..
Tällähän ei oikein ole mitään juttua kauhiasti mutta harkitsen emännälle kakkosautoksi normi 1.6 Coopperia jotta pysytään "konsernin tuotteissa". Olisiko tietäjillä heittää vinkkiä mihin kiinnittää huomiota ostotapahtumassa? Kun lompsan venymiskyky on rajallinen, joutunee valitsemaan repa 100tkm ajettuja, ilmeisesti noissa nokkaketjun vaihto on asia joka olisi hyvä olla tehtynä? Muuta mainittavaa?
Emäntähän haluaisi automaatin, jos olen oikein ymnmärtänyt niin "CVT" tarkoittaa jonkunlaista variaattoriviritelmää jaappaanialaiseen tyyliin? Tästä kokemuksia? Epäilyttää hieman noin lähtökohtaisesti mutta auto tulee puhtaasti kaupunkiajoon eli suurin osa ajasta jonotetaan ja siinä kyllä automaatti puolustaa paikkaansa.
Nokkaketju ja sen kiristin ovat tyyppivikaa. Etupään ohjauksen osia menee vähän normaalia enenpi. Noita nokkaketjuja on menny jopa 40tkm välein, tuttavani joka on ollut bmw/mini huoltajana 10v kertoi tälläistä, eli jos ns mielenrauhan haluaa niin jos ei varmaa tietoa milloin ketjua ja kiristin tarkastettu niin kannattanee tehdä? Kuulemma ihan poikki napsahtaa noita myös ettei ilmoita itsestään millään rahinalla yms
Ostettiin muijalle mini cooper S juuri ja kyselin tyyppivioista kaveriltani myös. Automaatista en tiä mitään mutta tuo 6v getrakki on kyllä napakka, toki tuolla meidän menopelillä ei ole menty kuin 85tkm.
Onhan toi hauska peli ajella varsinkin ahdettuna kun on voimaa pikkasen enenpi
Tällähän ei oikein ole mitään juttua kauhiasti mutta harkitsen emännälle kakkosautoksi normi 1.6 Coopperia jotta pysytään "konsernin tuotteissa". Olisiko tietäjillä heittää vinkkiä mihin kiinnittää huomiota ostotapahtumassa? Kun lompsan venymiskyky on rajallinen, joutunee valitsemaan repa 100tkm ajettuja, ilmeisesti noissa nokkaketjun vaihto on asia joka olisi hyvä olla tehtynä? Muuta mainittavaa?
Emäntähän haluaisi automaatin, jos olen oikein ymnmärtänyt niin "CVT" tarkoittaa jonkunlaista variaattoriviritelmää jaappaanialaiseen tyyliin? Tästä kokemuksia? Epäilyttää hieman noin lähtökohtaisesti mutta auto tulee puhtaasti kaupunkiajoon eli suurin osa ajasta jonotetaan ja siinä kyllä automaatti puolustaa paikkaansa.
This US Spec buying guide is intended to be a living document of sorts. While we’ve worked hard to create the basic information, you the reader will be essential in helping us...
Katsoisin suosiolla manuaalilaatikollisia ja suoraan R53:ia eli Cooper S:iä, kun niiden hinnat nyt ei ole kovinkaan kaukana noista ahtamattomista Coopereista/Oneista.
Leave a comment: