2007 S:ä kiukuttelee satunnaisesti. Lähtee aina käyntiin sammumatta, toki käynnistys tuntuu jotenkin pitkältä dieseliin tottuneena (ei siis räjähdä heti, vaan 1-2 sek päästä).
Auto kuitenkin sammuu melkein aina kylmänä risteykseen viileämmillä ilmoilla, mutta muutaman moottoritie kilometrin jälkeen toimii normaalisti. Joskus harvoin (2-3 kertaa) limpmodeen tyhjäkäynniltä kuumana: käy huonosti, ei tehoa, meinaa sammua, vikavalo, uusi startti ja taas toimii.
Koodeja: 2A56 Lambda lämmitys, 2880 Korkeapaine sys. (actual rail 2.06MPa, setpoint 4.94MPa fuel temp 70.5c), 2745 Multiplicative mixture adaptation, A0B1 joku vaihdekeppi anturi tms.
Onko tässä korkeapainepumppu valmis, vai onko jotain muuta vaihtoehtoa?
Tankki paukkuu melko usein sammutuksen jäljiltä, voisiko olla alipaine?
VVT-solkku ei ole antanut vikoja ja ketju on vaihdettu hiljattain.
edit: Tuosta melkein joka aamuisesta ekaan risteykseen sammumisesta ei jää koodeja muistiin. Ainoastaan lämpöisenä röpellys sytyttää valon ja jättää em. koodit, pl. vaihde asia.
Auto kuitenkin sammuu melkein aina kylmänä risteykseen viileämmillä ilmoilla, mutta muutaman moottoritie kilometrin jälkeen toimii normaalisti. Joskus harvoin (2-3 kertaa) limpmodeen tyhjäkäynniltä kuumana: käy huonosti, ei tehoa, meinaa sammua, vikavalo, uusi startti ja taas toimii.
Koodeja: 2A56 Lambda lämmitys, 2880 Korkeapaine sys. (actual rail 2.06MPa, setpoint 4.94MPa fuel temp 70.5c), 2745 Multiplicative mixture adaptation, A0B1 joku vaihdekeppi anturi tms.
Onko tässä korkeapainepumppu valmis, vai onko jotain muuta vaihtoehtoa?
Tankki paukkuu melko usein sammutuksen jäljiltä, voisiko olla alipaine?
VVT-solkku ei ole antanut vikoja ja ketju on vaihdettu hiljattain.
edit: Tuosta melkein joka aamuisesta ekaan risteykseen sammumisesta ei jää koodeja muistiin. Ainoastaan lämpöisenä röpellys sytyttää valon ja jättää em. koodit, pl. vaihde asia.
Comment