Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mistä 1502 taka-akselin kiinnityskohdan korjaus pala?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Rocla
    Bimmer Enthusiast
    • Jul 2002
    • 7692
    • Kajaani

Mistä 1502 taka-akselin kiinnityskohdan korjaus pala?

Kesäautoprojekti tarvitseisi mätäkorjausta oikealle puolelle taka-akselin kiinnitykohtaan. Jaymic tarjoaa tälläistä ratkaisua:

Löytyykö muilta toimittajilta? Edustaako kukaan jaymicia Suomessa? Onko sinulla korjauspala(t) jouten? Tiedätkö pätevää vaihtoehtoista korjausta tai osaatko neuvoa korjauksen tekoa ilman valmiita osia?
    Olli.
  • Tzeimi
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 2067
    • Banshee - Jyväskylä

http://www.wallothnesch.com/

Itse olen tehnyt ehjästä sapluunat ja tehnyt paksusta pellistä palat. Pultin putki on pysynyt yläpäästään autossa kiinni. Kun palat on kiinni, niin sitten yläpinnan kimppuun (jos tarvetta).
    Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
    & 02 tulpo saniteetti dyno

Älä väkisin, ota isompi vasara.
    If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

Comment

• Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

Originally posted by Tzeimi
      http://www.wallothnesch.com/

Itse olen tehnyt ehjästä sapluunat ja tehnyt paksusta pellistä palat. Pultin putki on pysynyt yläpäästään autossa kiinni. Kun palat on kiinni, niin sitten yläpinnan kimppuun (jos tarvetta).
      Eli siis, miten päin nämä levyt sinne tulevat?

Se putki jätetään siis yläpäästään koriin kiinni ja tuo hitsataa koriin alapuolelle niin että putki tulee tuosta pyöreästä reiästä läpi?

Jos olisi kuvaa kenelläkään työvaiheesta että saisi valmiiksi paremman käsityksen ennenkuin irrtoitan puslan.

Onkohan noille paloille maahantuojaa? tuo saksalainen yritys tuskin itse valmistuttaa noita, eli olisivatkohan minkää tarvike valmistajan ohjelmistossa?
      Olli.

Comment

• Tzeimi
        Bimmer Enthusiast
        • Nov 2004
        • 2067
        • Banshee - Jyväskylä

Originally posted by Rocla
        Eli siis, miten päin nämä levyt sinne tulevat?

Se putki jätetään siis yläpäästään koriin kiinni ja tuo hitsataa koriin alapuolelle niin että putki tulee tuosta pyöreästä reiästä läpi?
        Juuri näin, eli tuossa kuvassa nuo keskimmäiset käikäleet ovat ne auton alapuoliset palat. Laitimmaiset ovat ne kotelon "kattopalat" - kiinnittyvät korin pohjapeltiin (ujutetaan ensin holkin läpi ylös pohjapeltiä vasten). Kuten sanottu, itse en ole valmiita ko. osia laittanut - tämä on siis valistunut veikkaus.

Helman puoleinen seinä on luultavasti myös valmista kamaa. Sitä palaa ei kuvissa ollut.

Onkohan noille paloille maahantuojaa? tuo saksalainen yritys tuskin itse valmistuttaa noita, eli olisivatkohan minkää tarvike valmistajan ohjelmistossa?
        Tuo saksalainen yritys voi olla noiden peltiosien ainut valmistaja! - luulen näin.

Sorry, en pysty auttamaan tämän enempää.
        Ei ilolla rajaa kun M2:lla ajaa.
        & 02 tulpo saniteetti dyno

Älä väkisin, ota isompi vasara.
        If the car hasn´t been worth racing it´s not worth having

Comment

• Rocla
          Bimmer Enthusiast
          • Jul 2002
          • 7692
          • Kajaani

Originally posted by Tzeimi
          Sorry, en pysty auttamaan tämän enempää.
          Eipä siinä, kiitos vinkeistä, valmiit korjauspalat on nyt varattuna projektiin...

Ketään ei varmaan edes yllätä keneltä ne löytyivät...
          Olli.

Comment

Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎